Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536407 Zou iemand voor mij een gate willen maken die op comando open gaat (dus bijv; /open). En dan met deze coordinaten. closed^^ CreateObject(980, 2313.8107910156, -1218.1257324219, 23.342107772827, 0, 0, 89.324493408203); //gate1 closed CreateObject(980, 2360.8818359375, -1271.8779296875, 25.759103775024, 0, 0, 0); //gate2 closed Opened^^ CreateObject(980, 2313.8107910156, -1218.1257324219, 20.088232040405, 0, 0, 89.324493408203); //gate1 opened CreateObject(980, 2360.8818359375, -1271.8779296875, 20.064821243286, 0, 0, 269.0546875); //gate2 opened Als ik eventuele includes nodig heb, zou je dat dan even willen vermelden? (Hoeft niet persee download, want anders zoek ik 'm wel even) Bewerkt: 22 november 200915 jaren door qum
Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536414 Kant en klaar: #include <a_samp> //==================================================================== //--------------[ Het onderste kan je veranderen. ]------------------ //==================================================================== #define _MOVE_SPEED 2.0 // snelheid van het open / dicht gaan. #define _RCON_ONLY false // true = aan, false = uit. new Float:Gates[4][7] = // stel hieronder je coords in. { {0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0}, //gate 1 open {0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0}, //gate 1 dicht {0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0}, //gate 2 open {0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0} //gate 2 dicht }; //==================================================================== //--------------[ Vanaf hier niks meer veranderen ]------------------- //==================================================================== #define _MENU_ITEMS 4 // niet veranderen. new gate1,gate2,Menu:menu; // niet veranderen. new MenuStrings[4][128] = {"Gate 1 open", "Gate 1 close", "Gate 2 open", "Gate 2 close"}; // menu opties, je kan de tekst veranderen. public OnGameModeInit() { menu = CreateMenu("Test Menu", 1, 200.0, 150.0, 200.0, 200.0); // maakt menu. for(new x=0; x < _MENU_ITEMS; x++) { AddMenuItem(menu, 0, MenuStrings[x]); // add menu keuzes. } gate1 = CreateObject(980, 0.0,0.0,0.0, 0, 0, 0); //gate1. gate2 = CreateObject(980, 0.0,0.0,0.0, 0, 0, 0); //gate2. SetObjectPos(gate1,Gates[0][0],Gates[0][1],Gates[0][2]); // maakt gesloten gate 1. SetObjectRot(gate1,Gates[0][3],Gates[0][4],Gates[0][5]); // maakt gesloten gate 1. SetObjectPos(gate2,Gates[2][0],Gates[2][1],Gates[2][2]); // maakt gesloten gate 2. SetObjectRot(gate2,Gates[2][3],Gates[2][4],Gates[2][5]); // maakt gesloten gate 2. return true; } public OnGameModeExit() { DestroyObject(gate1); // vernietigd gate1. DestroyObject(gate2); // vernietigd gate2. DestroyMenu(menu); // vernietigd het menu. return true; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/gate", cmdtext, true, 4) == 0 || strcmp("/gates", cmdtext, true, 5) == 0) // je kan /gate of /gates typen. { ShowMenuForPlayer(menu,playerid); return true; } return false; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new Menu:PlayerMenu = GetPlayerMenu(playerid); if(PlayerMenu == menu) { #if _RCON_ONLY == true if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return false; #endif Object(row); return true; } return false; } Object(row) { if(!IsValidObject(gate1)) return false; if(!IsValidObject(gate2)) return false; switch(row) { case 0: { MoveObject(gate1,Gates[1][0],Gates[1][1],Gates[1][2],_MOVE_SPEED); // opend gate 1 SetObjectRot(gate1,Gates[1][3],Gates[1][4],Gates[1][5]); // opend gate 1 } case 1: { MoveObject(gate1,Gates[0][0],Gates[0][1],Gates[0][2],_MOVE_SPEED); // sluit gate 1 SetObjectRot(gate1,Gates[0][3],Gates[0][4],Gates[0][5]); // sluit gate 1 } case 2: { MoveObject(gate2,Gates[3][0],Gates[3][1],Gates[3][2],_MOVE_SPEED); // opend gate 2 SetObjectRot(gate2,Gates[3][3],Gates[3][4],Gates[3][5]); // opend gate 2 } case 3: { MoveObject(gate2,Gates[2][0],Gates[2][1],Gates[2][2],_MOVE_SPEED); // sluit gate 2 SetObjectRot(gate2,Gates[2][3],Gates[2][4],Gates[2][5]); // sluit gate 2 } } return true; } Bewerkt: 7 januari 201015 jaren door Crusher!!
Geplaatst: 22 november 200915 jaren Auteur comment_1536455 >>> Door Sandra: Mega-quote verwijderd<<< Dankjewel! Ik ga het later op de dag uitproberen, ben nu namelijk niet thuis.
Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536813 Dankjewel! Ik ga het later op de dag uitproberen, ben nu namelijk niet thuis. Gewoon erin zettten en dan ingame en dan typen '/gate' of '/gates' en quote de volgende x geen heel script. BAH, nu zit sandra me alweer te verbeteren, wordt er nog es depri van,. >>> Door Sandra: Je kent me toch? Ik heb je dubbelpost ook even samengevoegd :$ <<< Edit: BAH, post ff een heel script en krijg niet eens een reactie van "het werkt" ofzo...
Zou iemand voor mij een gate willen maken die op comando open gaat (dus bijv; /open).
En dan met deze coordinaten.
Als ik eventuele includes nodig heb, zou je dat dan even willen vermelden?
(Hoeft niet persee download, want anders zoek ik 'm wel even)
Bewerkt: door qum