Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536689 Hoi, welke liedjes doen jouw denken aan GTA III? Die van mij: - DJ Tiësto feat CC Sheffield - Escape me
Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536776 'O Mio Babbino Caro', van de eerste trailers, en de intro tune natuurlijk.
Geplaatst: 24 februari 201015 jaren comment_1595832 Flashback FM - Rush Rush en ook de intro natuurlijk.
Geplaatst: 11 maart 201015 jaren comment_1606608 Mij doet het liedje "she's on fire" vam Amy Holland aan GTA III denken. De intro vind ik best wel saai.
Geplaatst: 7 april 201015 jaren comment_1624272 Mij doet het liedje "she's on fire" vam Amy Holland aan GTA III denken. De intro vind ik best wel saai. Ja "She's on fire" doet me ook wel een Beetje aan de Sfeer van GTA III Denken. En "Push it to the Limit" Scarface Soundtrack Doet me ook wel een Beetje aan GTA III Denken. Maar ook de Intro (is Messchien een Beetje Saai) maar Ik heb dit gewoon zo vaak Gehoord als ik GTA III ging spelen dat ik het niet meer weg kan Denken
Geplaatst: 8 april 201015 jaren comment_1624382 Mij doet het liedje "she's on fire" vam Amy Holland aan GTA III denken. De intro vind ik best wel saai. Ja "She's on fire" doet me ook wel een Beetje aan de Sfeer van GTA III Denken. En "Push it to the Limit" Scarface Soundtrack Doet me ook wel een Beetje aan GTA III Denken. Maar ook de Intro (is Messchien een Beetje Saai) maar Ik heb dit gewoon zo vaak Gehoord als ik GTA III ging spelen dat ik het niet meer weg kan Denken Mee eens
Geplaatst: 21 april 201015 jaren comment_1634461 Zo'n opera liedje uit Mr. bean's hollday Daar hoor je zo'n vrouw triest zingen en dan danst Bean een beetje mee! Ik dacht dat je hem kan horen op Dubbel .... MVG. Kratod
Geplaatst: 10 mei 201015 jaren comment_1648487 Uit de film Bruce Almighty Plumb "God Schaped Hole" Avril Lavigne "I'm With You" Toen ik deze nummers hoorde moest ik meteen aan GTA 3 denken.
Hoi, welke liedjes doen jouw denken aan GTA III?
Die van mij:
- DJ Tiësto feat CC Sheffield - Escape me