Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536881 Weer een release van mij, een model dat ik ooit gemaakt heb maar wat ik toentertijd niet kon releasen. 1991 Mercedes 500SL AMG Features: -Alle deuren en kleppen werken -Spatborden kunnen beschadigd raken en eraf vallen! -SA reflectie -Custom damage models -custom chassis_vlo(model voor verre afstand) -Custom collision model -Custom schaduw -Nieuwe kleurencombinatie's -Werkende SA lichttextures, gecombineerd met custom textures -SA nummerplaten -Gedetailleerde 3d motor -Gedetailleerd interieur -Gedetailleerde underbody(volledige 3d uitlaten, volledige 3d ophanging enz.) -50283 polygons, zonder damage models+collision+shadow+chassis_vlo -En nog veel meer Screens: (Deze ingame screens zijn genomen in The Green Light District, waar deze mod oorspronkelijk voor bedoeld was) Download! Comments zijn zéér welkom! Veel plezier ermee! Bewerkt: 22 november 200915 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 21 februari 201015 jaren comment_1594365 Uhm, dat logo klopt toch niet :O ? EDIT: Ooww Valt me trouwens op dat geen van jullie merkt dat het Mercedes logo op deze bak een 5-ster is, in plaats van een 3-ster... Komt ook weer omdat we in GLD geen echte automerken mochten gebruiken: de naam van de auto op de dorpels en motor is dan ook anders(die doet wel wat denken aan Mercedes-Benz, maar is toch totaal anders ) dat logo was het eerste wat ik zag, ik ben namelijk een benz owner Dat zag ik ook al Als ik dit niet eerst gelezen was hdat ik er ook over gepost :$ Maar verder mooie wagen
Weer een release van mij, een model dat ik ooit gemaakt heb maar wat ik toentertijd niet kon releasen.
1991 Mercedes 500SL AMG
Features:
-Alle deuren en kleppen werken
-Spatborden kunnen beschadigd raken en eraf vallen!
-SA reflectie
-Custom damage models
-custom chassis_vlo(model voor verre afstand)
-Custom collision model
-Custom schaduw
-Nieuwe kleurencombinatie's
-Werkende SA lichttextures, gecombineerd met custom textures
-SA nummerplaten
-Gedetailleerde 3d motor
-Gedetailleerd interieur
-Gedetailleerde underbody(volledige 3d uitlaten, volledige 3d ophanging enz.)
-50283 polygons, zonder damage models+collision+shadow+chassis_vlo
-En nog veel meer
Screens:
(Deze ingame screens zijn genomen in The Green Light District, waar deze mod oorspronkelijk voor bedoeld was)
Download!
Comments zijn zéér welkom!
Veel plezier ermee!
Bewerkt: door Mythbuster