Jump to content
Geplaatst:
comment_154705

Waar kan ik de vliegschool vinden, als je bij vliegveld in Los Santos en San Fiero staat zegt zo'n dude dat je je vliegskill moet ophogen. Maar waar kan dan?? dat zou ik dus graag willen weten. Vraag 2: Ik doe nu de eerste opdracht voor Cesar in die Country zooi. die opdracht heet iets van Wu Zi Mu ( het is die eerste race ). Waneer kan ik naar de woestijn en naar het derde eiland? en waneer komen er meer vliegtuigen waar ik in mag vliegen?? ( zelfde geld voor heli's )

Alvast bedankt, Monnick

:rolleyes:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_157385

Vliegtuigen die open zijn die ik ontdekt heb:

-Dodo

-Maverick

Dodo vind ik zelf irritant maar is leuk met F16's achter je aan...

Maverick is alleen fijn voor snelle vluchten met niet zoveel crashen...:puh:

GreetzzZzz

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_165693

overal staat dat de vliegschool op dat verlaten vliegvelt zit maar als je op las venturias airpoort ben staat daar op een gebouw dat daar de vliegchool zit

wat is dat dan?

Geplaatst:
comment_165721
overal staat dat de vliegschool op dat verlaten vliegvelt zit

Dat is ook zo.

maar als je op las venturias airpoort ben staat daar op een gebouw dat daar de vliegchool zit

wat is dat dan?

ehm? screenie?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_174051

screen lukte niet maat als je op las venturias airpoort ben staat er een los wit gebouw van2 verdiepingen hoog op een goud kleurige plaat las venturias flying school

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.