Jump to content
Geplaatst:
comment_1537494

Vandaag nemen we afscheid van oude bekende NandroDavids als crewlid. Na een kleurrijke loopbaan waar hij zo'n beetje alle hoeken en gaten van het forum--zowel voor als achter de schermen--gezien heeft, heeft Nandro dan toch besloten er definitief een punt achter te zetten. Bedankt voor je inzet!

Geen nieuwe moderator vult de leemte op; voorlopig houdt ondergetekende een oogje in het zeil in de GTA III en - Vice City-fora en zal G&C het weer even als vanouds zonder speciaal opgeleide mod moeten stellen. Gangs, houd het netjes daar!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1541477

Laat de Gangwar starten!! :eten:

Ik ben wel toe aan wat vermaak :bier:

Daarnaast, jammer dat je alweer stopt, Nandro. Nu helaas een kortere periode, maar RL gaat natuurlijk voor. Klasse gedaan! Hopelijk kom je snel weer terug =)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1550813

Hmmmm...., ik ben hier dann wel pas nieuw op het Forum, maar ik denk dat ik ook maar eens afscheid neem, van hem.

Ik denk natuurlijk, dat hij een goed crewlid was, en wens hem verder succes, met zijn real life.

P.s. My first post!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.