Geplaatst: 24 november 200916 jaren Hey Ik ben op zoek naar mods voor GTA SA:LC Weet iemand of deze bestaan en waar ik ze kan vinden ?
Geplaatst: 24 november 200916 jaren zoek eens op GTA United dan heb je LC en VC. als het goed is kan je deze mod vinden bij GTAInside of GTA worldmods.
Geplaatst: 24 november 200916 jaren Auteur Die heb ik al, maar ik heb GTA SA:LC mods nodig, zoals map mods
Geplaatst: 24 november 200916 jaren bedoel je dat je SA en LC maps in een game hebt? of dat je naar het gedeelte van LC in de missie Saint Mark's Bistro kan?
Geplaatst: 24 november 200916 jaren Auteur Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten. >>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<<
Geplaatst: 24 november 200916 jaren Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten. >>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<< dat kan niet denk ik.
Geplaatst: 24 november 200916 jaren Auteur Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten. >>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<< dat kan niet denk ik. Ok dan Bewerkt: 24 november 200916 jaren door Michael_Scofield94941
Hey
Ik ben op zoek naar mods voor GTA SA:LC
Weet iemand of deze bestaan en waar ik ze kan vinden ?