Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1537706

De onderwerp naam zegt het al.

Geeft GTA IV schade aan pc's?

Mijn laptop is er mogelijk door gecrasht!

Bij mij eigen computer neem ik wel altijd risico,s als ik een spel instaleer

Maar mijn computer is te sloom en te oud voor IV, geeft het schade aan pc's?

Ik wil het nu namelijk instaleren op de computer van mijn vader en moeder!

Bedankt :)

Snel antwoorden graag :)

EDIT:

De laptop is stuk omdat het mame board kapot is.

Komt dit door GTA IV?

Gta-kneusje :bier:

Bier smile is lol

Bewerkt: door Gta-kneusje

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Ja, me lampje op me voedingsblok ( of hoe het ook mag heten ) , daar brand een lichtje op. En wat geeft die lichtje aan? Dat er spanning is op dat blok, jaaa. Toch gebruikt dat stroom he

• Ben je nou echt zo dom, of doe je net alsof? Ik heb namelijk in mijn post gezegd dat er misschien iets van een lampje brand. Dat is iets heel anders dan dat je processor, geheugen en grafische kaart e

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1538314

en ook dat is al uitgelegt dat dat neit kan.

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik GTA IV op een andere schijf staan dan mijn hoofdpartitie van Windows en dat werkt prima, en zoveel verschil zit er niet in de benadering van een externe hardeschijf en een interne hardeschijf in Windows... Het enige verschil is de (veel) langzamere interface.

Ik heb gehoord dat het miss niet kan ivm securom

Geplaatst:
comment_1538316

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik GTA IV op een andere schijf staan dan mijn hoofdpartitie van Windows en dat werkt prima, en zoveel verschil zit er niet in de benadering van een externe hardeschijf en een interne hardeschijf in Windows... Het enige verschil is de (veel) langzamere interface.

nee vanwege securom, waarvna verplicht is dat eht op de pc start, je zult anders een error krijgen, namelijk 'securom failed to launch [2000]' ik heb het zelf geprobeert met switch van xp naar 7 en het werkt neit omdat op 7 toen geen securom was geinstalleert.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1538320

nee vanwege securom, waarvna verplicht is dat eht op de pc start, je zult anders een error krijgen, namelijk 'securom failed to launch [2000]' ik heb het zelf geprobeert met switch van xp naar 7 en het werkt neit omdat op 7 toen geen securom was geinstalleert.

Als ik nou de securom erbij zet in de ext schijf

Of is dat illigaal?

Geplaatst:
comment_1538324

Al installeer je IV gewoon op de externe HDD, en Securom op je interne HDD lijkt me dat het dan moet werken. Alleen komen alle laad schermen 20 keer langs omdat externeHDD niet de meest snelle manier is om iets te laden.

Geplaatst:
comment_1538331

Als ik nou de securom erbij zet in de ext schijf

Of is dat illigaal?

Weet jij waar securom zich allemaal heen schrijft? ik niet, het is de meest geavanceerde beveiliging voor games, dus laat zich niet zo makkelijk om de tuin lijden, en daarbij, securom schrijft zich sowieso in je windows folder, register en appdata, hoe jij dat wou faken op een externe HDD is mij een vraag.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1538380

Al installeer je IV gewoon op de externe HDD, en Securom op je interne HDD lijkt me dat het dan moet werken. Alleen komen alle laad schermen 20 keer langs omdat externeHDD niet de meest snelle manier is om iets te laden.

Oke :)

Maar hiervoor heb ik een ander topic :)

Geplaatst:
comment_1542122

welke edit? er is geen ene edit geweest

JAWEL BETER KIJKEN smile3.gif

Bij welke post dan?

EDIT: Ooh, je bedoelt de hoofdpost.

1. Een Mame Board bestaat niet. Ik denk dat je Moederbord of Main Board bedoeld.

2. Nee, door IV komt het niet hoor.

Laatst toen er iemand in China zijn glas liet vallen op de grond zakte ik zomaar door mn bed heen! DAT MOET WEL DOOR DIE PERSOON ZIJN GEKOMEN DIE HET GLAS LIET VALLEN HOOR![/sarcarsm]

Gozer, het is gewoon toeval, geloof het nou maar. :')

Bewerkt: door Djmaddox

Geplaatst:
comment_1542454

JAWEL BETER KIJKEN :)

niet zo brutaal jij, hoe kan ik weten dat jij je beginpost update?

verder staat er echt een weer een domme vraag in die update, die vraag wijst er alleen op dat je het hele topic niet hebt gelezen en onze hulp dud zonde van de tijd was.

Geplaatst:
comment_1542479

Dit had ik ook met GTA SA.

Ik trok me voedingskabel uit me PC en ging een nachtje slapen.

Volgende ochtend ging hij weer aan.

Dit duidt op overhitting, toch?

Ik snap niet waarom je überhaupt die voedingskabel eruit hebt getrokken, dat maakt namelijk niks uit. Daarnaast zou het van alles kunnen zijn, maar oververhitting kan de mogelijke boosdoener zijn ja.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1542556

Dit had ik ook met GTA SA.

Ik trok me voedingskabel uit me PC en ging een nachtje slapen.

Volgende ochtend ging hij weer aan.

Dit duidt op overhitting, toch?

Ik snap niet waarom je überhaupt die voedingskabel eruit hebt getrokken, dat maakt namelijk niks uit. Daarnaast zou het van alles kunnen zijn, maar oververhitting kan de mogelijke boosdoener zijn ja.

Als ie oververhit was zou hij het nu wel down he...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1542557

JAWEL BETER KIJKEN :)

niet zo brutaal jij, hoe kan ik weten dat jij je beginpost update?

verder staat er echt een weer een domme vraag in die update, die vraag wijst er alleen op dat je het hele topic niet hebt gelezen en onze hulp dud zonde van de tijd was.

Sorry... :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.