Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537735 Mijn vraag. Is het mogelijk om Gta-IV op een externe harde schijf te instaleren zodat je het op elke computer kan spelen die je maar wil? Of laat jouw speelbeurt iets achter op de computer waar je hem op speelt? Dankjewel Gta-kneusje Bier smile is lol Discussie niet meer aan de orde Nieuwe vraag: Kan ik mijn desktop updaten met onderdelen laptop Bewerkt: 26 november 200915 jaren door Gta-kneusje
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537741 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert.
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537742 installeren niet denk ik maar waarschijnlijk wel en als je pc het aankan moet dat zeker lukken.
Geplaatst: 24 november 200915 jaren Auteur comment_1537746 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet?
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537778 Als je het spel met Securom, Rockstar Social Crap enz. installeert zou het kunnen.
Geplaatst: 24 november 200915 jaren Auteur comment_1537789 Als je het spel met Securom, Rockstar Social Crap enz. installeert zou het kunnen. Dus ik moet het spel erop instaleren de socialclub daarop instaleren En securom, maar ik heb geen flauw idee wat dat is? En dat moet ik GTA zeker runnen via LaunchGTAIV
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537806 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet? ja, securom is de beveiliging en dat installeert zich gewoon op de computer waarop je hem installeert, daar is niks aan te doen, er is wel een tool voor, maar dat zal niet werken op een andere pc omdat daar geen gta4 is geinstalleert.
Geplaatst: 24 november 200915 jaren Auteur comment_1537812 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet? ja, securom is de beveiliging en dat installeert zich gewoon op de computer waarop je hem installeert, daar is niks aan te doen, er is wel een tool voor, maar dat zal niet werken op een andere pc omdat daar geen gta4 is geinstalleert. Oke, laatste vraag Dus dit zijn de stappen die ik moet uitvoeren 1. Gta socialclub instaleren op ext schijf 2. Gta IV instaleren op ext schijf Maar nu kan ik hem dus alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de ext schijf heb gezet want dat is mijn probleem pa en ma willen geen rommel op hun computer
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537819 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet? ja, securom is de beveiliging en dat installeert zich gewoon op de computer waarop je hem installeert, daar is niks aan te doen, er is wel een tool voor, maar dat zal niet werken op een andere pc omdat daar geen gta4 is geinstalleert. Oke, laatste vraag Dus dit zijn de stappen die ik moet uitvoeren 1. Gta socialclub instaleren op ext schijf 2. Gta IV instaleren op ext schijf Maar nu kan ik hem dus alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de ext schijf heb gezet want dat is mijn probleem pa en ma willen geen rommel op hun computer ja, dat is echt alleen mogelijk, het is vast wel mogelijk, maar dat gaat echt veel te vet en is ook illegaal geloof ik.
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537822 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet? ja, securom is de beveiliging en dat installeert zich gewoon op de computer waarop je hem installeert, daar is niks aan te doen, er is wel een tool voor, maar dat zal niet werken op een andere pc omdat daar geen gta4 is geinstalleert. Oke, laatste vraag Dus dit zijn de stappen die ik moet uitvoeren 1. Gta socialclub instaleren op ext schijf 2. Gta IV instaleren op ext schijf Maar nu kan ik hem dus alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de ext schijf heb gezet want dat is mijn probleem pa en ma willen geen rommel op hun computer ja, dat is echt alleen mogelijk, het is vast wel mogelijk, maar dat gaat echt veel te vet en is ook illegaal geloof ik. volgens mij kan je het wel spelen op andere computers mits die het aankunnen
Geplaatst: 24 november 200915 jaren Auteur comment_1537825 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet? ja, securom is de beveiliging en dat installeert zich gewoon op de computer waarop je hem installeert, daar is niks aan te doen, er is wel een tool voor, maar dat zal niet werken op een andere pc omdat daar geen gta4 is geinstalleert. Hmm... het is toch niet illigaal als ik hem alleen maar op die computer speel? Oke, laatste vraag Dus dit zijn de stappen die ik moet uitvoeren 1. Gta socialclub instaleren op ext schijf 2. Gta IV instaleren op ext schijf Maar nu kan ik hem dus alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de ext schijf heb gezet want dat is mijn probleem pa en ma willen geen rommel op hun computer ja, dat is echt alleen mogelijk, het is vast wel mogelijk, maar dat gaat echt veel te vet en is ook illegaal geloof ik.
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537853 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet? ja, securom is de beveiliging en dat installeert zich gewoon op de computer waarop je hem installeert, daar is niks aan te doen, er is wel een tool voor, maar dat zal niet werken op een andere pc omdat daar geen gta4 is geinstalleert. Oke, laatste vraag Dus dit zijn de stappen die ik moet uitvoeren 1. Gta socialclub instaleren op ext schijf 2. Gta IV instaleren op ext schijf Maar nu kan ik hem dus alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de ext schijf heb gezet want dat is mijn probleem pa en ma willen geen rommel op hun computer ja, dat is echt alleen mogelijk, het is vast wel mogelijk, maar dat gaat echt veel te vet en is ook illegaal geloof ik. volgens mij kan je het wel spelen op andere computers mits die het aankunnen en lees nou eens wat ik net heb uitgelegt...
Geplaatst: 24 november 200915 jaren Auteur comment_1537857 nee, je kunt hem dan niet op een andere pc spelen, er is op die andere pc namelijk geen securom geinstalleert. Dus als ik hem instaleer op de ext schijf dan kan ik de game alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de schijf heb gezet? ja, securom is de beveiliging en dat installeert zich gewoon op de computer waarop je hem installeert, daar is niks aan te doen, er is wel een tool voor, maar dat zal niet werken op een andere pc omdat daar geen gta4 is geinstalleert. Oke, laatste vraag Dus dit zijn de stappen die ik moet uitvoeren 1. Gta socialclub instaleren op ext schijf 2. Gta IV instaleren op ext schijf Maar nu kan ik hem dus alleen maar spelen op de computer waarmee ik hem op de ext schijf heb gezet want dat is mijn probleem pa en ma willen geen rommel op hun computer ja, dat is echt alleen mogelijk, het is vast wel mogelijk, maar dat gaat echt veel te vet en is ook illegaal geloof ik. volgens mij kan je het wel spelen op andere computers mits die het aankunnen en lees nou eens wat ik net heb uitgelegt... Wie, ricovs of ik
Geplaatst: 24 november 200915 jaren comment_1537865 Je quote het halve topic, dus een heel rare vraag is het niet.
Geplaatst: 24 november 200915 jaren Auteur comment_1537873 Je quote het halve topic, dus een heel rare vraag is het niet. Lowl jij bent ook in elk topic tegelijk ik heb net in een ander topic gezegd dat ik respect voor je hebt >>> Door Hanneswasco: Gelieve zulke zaken per PB te doen, dit hoort niet thuis in dit topic.<<<
Mijn vraag.
Is het mogelijk om Gta-IV op een externe harde schijf te instaleren zodat je het op elke computer kan spelen die je maar wil?
Of laat jouw speelbeurt iets achter op de computer waar je hem op speelt?
Dankjewel
Gta-kneusje
Bier smile is lol
Discussie niet meer aan de orde
Nieuwe vraag: Kan ik mijn desktop updaten met onderdelen laptop
Bewerkt: door Gta-kneusje