Ophion Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Hallo, Ik heb een PHP document met een mail() functie. Ik wil graag dat het emailadres mijn domein naam is, en niet de email naam van mijn webhost. Dus mijn vraag is: Hoe kan ik een email adres defineren met de mail() functie? Vriendelijke groet, Jeroen. Reageren
marcootje Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Op php.net staat bij de documentatie van de functie mail() dat je bij de headers in de From tekst kan meesturen, als je dat bedoelt (voorbeeld 4): 'From: Naam <email@website.tld>' $headers .= 'To: Mary <mary@example.com>, Kelly <kelly@example.com>' . "\r\n"; $headers .= 'From: Birthday Reminder <birthday@example.com>' . "\r\n"; $headers .= 'Cc: birthdayarchive@example.com' . "\r\n"; $headers .= 'Bcc: birthdaycheck@example.com' . "\r\n"; Bewerkt: 25 november 2009 door marcootje Reageren
Ophion Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Dit heb ik geprobeerd, maar geen succes Reageren
marcootje Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Tss.. moet je weer 30 seconden wachten voordat je mag posten XD. Ontopic: Wat wil je precies bereiken? Kun je een voorbeeld geven? Reageren
Ophion Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Zie bijlage. Ik zou graag willen hebben dat de 'Nobody' wordt verandert in iets anders. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 (bewerkt) Is 'Nobody' niet de naam die gebruikt wordt voor het e-mailadres? In het voorbeeld van marcootje dus: $headers .= 'From: Birthday Reminder <birthday@example.com>' . "\r\n"; (het gaat om Birthday Reminder) Bewerkt: 27 november 2009 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.