Geplaatst: 25 november 200915 jaren comment_1538486 Hallo, Ik heb een PHP document met een mail() functie. Ik wil graag dat het emailadres mijn domein naam is, en niet de email naam van mijn webhost. Dus mijn vraag is: Hoe kan ik een email adres defineren met de mail() functie? Vriendelijke groet, Jeroen.
Geplaatst: 25 november 200915 jaren comment_1538567 Op php.net staat bij de documentatie van de functie mail() dat je bij de headers in de From tekst kan meesturen, als je dat bedoelt (voorbeeld 4): 'From: Naam <email@website.tld>' $headers .= 'To: Mary <mary@example.com>, Kelly <kelly@example.com>' . "\r\n"; $headers .= 'From: Birthday Reminder <birthday@example.com>' . "\r\n"; $headers .= 'Cc: birthdayarchive@example.com' . "\r\n"; $headers .= 'Bcc: birthdaycheck@example.com' . "\r\n"; Bewerkt: 25 november 200915 jaren door marcootje
Geplaatst: 26 november 200915 jaren comment_1539157 Tss.. moet je weer 30 seconden wachten voordat je mag posten XD. Ontopic: Wat wil je precies bereiken? Kun je een voorbeeld geven?
Geplaatst: 27 november 200915 jaren Auteur comment_1539424 Zie bijlage. Ik zou graag willen hebben dat de 'Nobody' wordt verandert in iets anders.
Geplaatst: 27 november 200915 jaren comment_1539670 Is 'Nobody' niet de naam die gebruikt wordt voor het e-mailadres? In het voorbeeld van marcootje dus: $headers .= 'From: Birthday Reminder <birthday@example.com>' . "\r\n"; (het gaat om Birthday Reminder) Bewerkt: 27 november 200915 jaren door Donald F. Duck
Hallo,
Ik heb een PHP document met een mail() functie.
Ik wil graag dat het emailadres mijn domein naam is, en niet de email naam van mijn webhost.
Dus mijn vraag is:
Hoe kan ik een email adres defineren met de mail() functie?
Vriendelijke groet,
Jeroen.