Jump to content
Geplaatst:
  • Popular Post
comment_1538730

Vanaf vandaag is het mogelijk op GTAForum.nl bij wijzen van proef gebruik te maken van het reputatiesysteem. Met het reputatiesysteem kan je een bepaald bericht op het forum een add.png(plusje) of delete.png(minnetje) geven.

Een add.png kan je bijvoorbeeld geven aan een bericht waarin duidelijk een vraag van iemand wordt beantwoord. Een delete.png kan je geven aan een bericht wat niet veel met het onderwerp heeft te maken.

Bij deze proef is het aantal plusjes en minnetjes wat je kan geven per dag beperkt tot het volgende:

[table=header]Rang|Max. add.png|Max. delete.png

Lid|3|1

Superlid|10|3

Megaleden|25|5[/table]

Je kan een bericht maar 1 keer een add.png of een delete.png geven. Je kan het daarna dus niet aanpassen of (een dag later) extra plusjes/minnetjes geven. Geef ze dus niet zomaar cadeau, maar aan de topics die het echt verdienen.

Zodra een bericht 30 plusjes heeft krijgt het een ander kleurtje om extra op te vallen als goed bericht op het forum!

Mocht iemand met zijn/haar bericht de forumregels overtreden verspil dan niet je minnetjes maar druk dan links naast het betreffende bericht direct op rapporteren waardoor een moderator of admin er naar kan kijken.

De proef loopt voor onbepaalde termijn. Succes met het uitdelen van plusjes aan topics en berichten die dat hard verdienen!

• Reacties 180
  • Bezichtigingen 26.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1557843

Wat maakt het uit wie er eerder was. Het gaat om dit reputatiesysteem. Er is zoals gezegd nog niks bekend over argumenten bij het plussen en minnen. Het gaat erom hoe goed het systeem is, en wie er eerder zoiets had :)

Geplaatst:
comment_1559861

Inmiddels hebben we een functie toegevoegd waarbij je argumenten voor je plusjes en minnetjes kan invoeren. Je kan de redenen in ieders profiel zien en in de sidebar die van jezelf, beide tot vijf redenen terug.

Veel plezier ermee en maak er goed gebruik van! ^_^

Geplaatst:
comment_1560011

Inmiddels hebben we een functie toegevoegd waarbij je argumenten voor je plusjes en minnetjes kan invoeren. Je kan de redenen in ieders profiel zien en in de sidebar die van jezelf, beide tot vijf redenen terug.

Veel plezier ermee en maak er goed gebruik van! ^_^

Het enige wat het plus-min systeem nog een slecht systeem maakte. ^^ Bedankt voor deze awesome update!

Geplaatst:
comment_1560140

Misschien nog een idee dat posts maar één min of plus kunnen hebben? Ik heb nu al een paar minnetjes op één post allemaal om dezelfde reden... Wat moet ik daar nu nog aan doen? Want mijn post verwijderen, wil dus niet hier. Na één min was mij de boodschap ook al duidelijk, en dan een week+ na mijn post krijg ik nog een keer een min omdat het offtopic was...

Geplaatst:
comment_1560211

Ik ben in eens mijn plus reputatie kwijt :duh:

Bij het toevoegen van de functie zijn de oude reputaties gewoon behouden gebleven, dus waarschijnlijk heb je tussen het uitloggen van gisteren en het toevoegen van de functies nog minnetjes gekregen.

Kan je ook en minreputatie krijgen?

Ja.

Geplaatst:
comment_1560262

Dit is een geweldige toevoeging, nu kan je er tenminste van leren wat je fout of goed doet (het laatste weet je vast al). Het enige wat ik nu nog mis, is dat je de reacties in het bericht in kwestie kan bekijken :(.

Geplaatst:
comment_1560264

Dit is een geweldige toevoeging, nu kan je er tenminste van leren wat je fout of goed doet (het laatste weet je vast al). Het enige wat ik nu nog mis, is dat je de reacties in het bericht in kwestie kan bekijken :(.

Dat zou idd wel handiger zijn ja.

Geplaatst:
comment_1560872

Hmm, lekker is dat, ik zie net dat ik op -1 sta

En dat ondanks m'n lage post count

Ook geen idee bij welke reaktie dat is gedaan :duh:

Mijn mening, gewoon een pokke systeem om mensen zwart te maken :ch:

Geplaatst:
comment_1561070

Met de nieuwe functie dat je een reden in moet voeren, weet je in ieder geval waar je 'm hebt gekregen en wat de rede er van is. Zo heb je wat aan je -, en als het onterecht is vraag je aan een moderator of hoger of ze 'm weg willen halen.

Geplaatst:
comment_1561264

Dat komt omdat het pas geregistreerd wordt nadat dit is geïnstalleerd. Alles wat ervoor gegeven is, heeft geen tekst en wordt dus ook niet weergegeven. Je kreeg overigens -1 voor deze post.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.