Jump to content
Geplaatst:
  • Popular Post
comment_1538730

Vanaf vandaag is het mogelijk op GTAForum.nl bij wijzen van proef gebruik te maken van het reputatiesysteem. Met het reputatiesysteem kan je een bepaald bericht op het forum een add.png(plusje) of delete.png(minnetje) geven.

Een add.png kan je bijvoorbeeld geven aan een bericht waarin duidelijk een vraag van iemand wordt beantwoord. Een delete.png kan je geven aan een bericht wat niet veel met het onderwerp heeft te maken.

Bij deze proef is het aantal plusjes en minnetjes wat je kan geven per dag beperkt tot het volgende:

[table=header]Rang|Max. add.png|Max. delete.png

Lid|3|1

Superlid|10|3

Megaleden|25|5[/table]

Je kan een bericht maar 1 keer een add.png of een delete.png geven. Je kan het daarna dus niet aanpassen of (een dag later) extra plusjes/minnetjes geven. Geef ze dus niet zomaar cadeau, maar aan de topics die het echt verdienen.

Zodra een bericht 30 plusjes heeft krijgt het een ander kleurtje om extra op te vallen als goed bericht op het forum!

Mocht iemand met zijn/haar bericht de forumregels overtreden verspil dan niet je minnetjes maar druk dan links naast het betreffende bericht direct op rapporteren waardoor een moderator of admin er naar kan kijken.

De proef loopt voor onbepaalde termijn. Succes met het uitdelen van plusjes aan topics en berichten die dat hard verdienen!

• Reacties 180
  • Bezichtigingen 26.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1569941

Klopt, vlak na de toevoeging van de functie hebben we besloten om de leden wat meer privacy te geven en daarom redenen te verbergen op de manier die ik hierboven beschreef. :)

Oh, vandaar!

Ik keek eerst op mijn profiel en zag toen dat er geen naam bij mijn eerst gekregen plusje stond, terwijl ik toch echt zeker wist van wie ik hem gekregen had :puh:

Geplaatst:
comment_1570160

Ik vind dit een nutteloos systeem, vooral omdat door vriendjespolitiek óf mensen heel veel in de plus hebben óf mensen hebben heel veel in de min

Vind ik nu al ook. Ofwel sta je in de min ofwel sta je heel hoog in de plus (bij veel leden zo). Dit is ook veel vriendjespolitiek... Nu hecht ik er geen waarde meer aan...

Geplaatst:
comment_1570587

Niet, alleen de crew kan die informatie bekijken. Je kan de reden wel zien, maar degene die het gedaan heeft niet. Mocht je ineens een heleboel reputatiepunten krijgen of verliezen, kun je wel iemand van de crew vragen of het terecht is. Wie dat dan heeft gedaan, zullen wij niet bekendmaken om privacyredenen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1570877

De test van het reputatiesysteem is inmiddels tot een einde gekomen.

De conclusie is simpelweg -1

Te veel mensen maakte misbruik van het systeem, ondanks de latere toevoeging, en begrepen de functie niet.

Wij van de crew vinden dus het reputatie systeem geen goede toevoeging aan GTAForum.nl. Aangezien de test is afgerond is de functie vanaf nu ook dus in zijn geheel niet meer beschikbaar.

Geplaatst:
comment_1570911

Zo daar ben ik eens blij mee.

Mensen die maar zeurden omdat ze weer eens een minnetje kregen. Vrienden die elkaar zonder enige redenen een plusje geven. Het was gewoon iets waarmee je de vriendjespolitiek kon opmeten. Meer dee het niet.

Het was leuk zolang het duurde. Maar gelukkig duurde het niet te lang.

Wil iemand mij een plusje geven voor deze post?

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
comment_1571216

Idd, ik ben er ook wel blij mee. Mij boeide het systeem al niet meer, maar ik ben er ook nooit voor geweest (behalve nog voor het systeem uitkwam, maar achteraf bekeken vond & vind ik het toch g een goed systeem :puh:).

Dus ook als het gebleven was, had ik het (bijna) nooit gebruikt ^^, of mij er iets van aangetrokken.

Geplaatst:
comment_1572701

Ik ben blij dat het weer weg is, al dat gezeik,. Alleen ben ik wel mijn goede reputatie kwijt, ik weet ook niet echt wat het nou voor toevoeging had, je brengt goede posts naar boven, so what

• 4 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.