Jump to content
Geplaatst:
  • Popular Post
comment_1538730

Vanaf vandaag is het mogelijk op GTAForum.nl bij wijzen van proef gebruik te maken van het reputatiesysteem. Met het reputatiesysteem kan je een bepaald bericht op het forum een add.png(plusje) of delete.png(minnetje) geven.

Een add.png kan je bijvoorbeeld geven aan een bericht waarin duidelijk een vraag van iemand wordt beantwoord. Een delete.png kan je geven aan een bericht wat niet veel met het onderwerp heeft te maken.

Bij deze proef is het aantal plusjes en minnetjes wat je kan geven per dag beperkt tot het volgende:

[table=header]Rang|Max. add.png|Max. delete.png

Lid|3|1

Superlid|10|3

Megaleden|25|5[/table]

Je kan een bericht maar 1 keer een add.png of een delete.png geven. Je kan het daarna dus niet aanpassen of (een dag later) extra plusjes/minnetjes geven. Geef ze dus niet zomaar cadeau, maar aan de topics die het echt verdienen.

Zodra een bericht 30 plusjes heeft krijgt het een ander kleurtje om extra op te vallen als goed bericht op het forum!

Mocht iemand met zijn/haar bericht de forumregels overtreden verspil dan niet je minnetjes maar druk dan links naast het betreffende bericht direct op rapporteren waardoor een moderator of admin er naar kan kijken.

De proef loopt voor onbepaalde termijn. Succes met het uitdelen van plusjes aan topics en berichten die dat hard verdienen!

• Reacties 180
  • Bezichtigingen 26.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1544860

Is er geen manier om aan te geven van "Laat niemand op je stemmen" Want ik heb geen zin om -15 reputatie te hebben bijvoorbeeld.

Dit kan je doen door geen slechte/nutteloze posts te plaatsen.

Er zijn sommige mensen die een hekel aan mij hebben. :engel:

Bewerkt: door Dark_Zemy

Geplaatst:
comment_1544869

Is er geen manier om aan te geven van "Laat niemand op je stemmen" Want ik heb geen zin om -15 reputatie te hebben bijvoorbeeld.

Dit kan je doen door geen slechte/nutteloze posts te plaatsen.

Er zijn sommige mensen die een hekel aan mij hebben. :engel:

Dat zal dan wel een reden hebben Dark_Zemy, die negatieve blikken moeten ergens vandaan komen :7 .

Geplaatst:
comment_1545081

Hmm.. Ik ben irritant, dat geef ik toe, maar dan heb ik toch liever niet dat ze me gaan beoordelen.

Moet ik even eerlijk toegeven: Hier komt mijn eerste plusje van mij naar jou. Simpelweg omdat je gelijk hebt met het dikgedrukte stuk. Misschien moet je daar maar eens wat aan doen voordat je nog een keer gaat vragen naar je minnetjes.. Btw heb je 2 minnetjes van mij gekregen afgelopen week. :$

Geplaatst:
comment_1545369
..de banknuppel ook.

Nou.. Bij PatrickW is daarvoor wel eerst een blauw pilletje vereist hoor.. :engel:

OMFG :schater:

Willen de sukkels die me steeds minnen zonder reden zich aub bekendmaken? Het is namelijk rotirritant..

Geplaatst:
comment_1545485
..de banknuppel ook.

Nou.. Bij PatrickW is daarvoor wel eerst een blauw pilletje vereist hoor.. :engel:

Willen de sukkels die me steeds minnen zonder reden zich aub bekendmaken? Het is namelijk rotirritant..

Kijk, het reputatie systeem is er hoofdzakelijk voor dat mensen die in een topic een echte goede opmerking maken (maar het wordt vaak misbruikt door vriendjespolitiek). Als jij nou alleen maar OMFG zegt en je titel is 'Mensen die mij minnen, zijn levenloos' dan vraag je in mijn ogen toch echt naar om minnetjes te krijgen.

Een + kan je bijvoorbeeld geven aan een bericht waarin duidelijk een vraag van iemand wordt beantwoord. Een - kan je geven aan een bericht wat niet veel met het onderwerp heeft te maken.

Dit staat er letterlijk in de hoofdpost.

Bewerkt: door Gijsso

Geplaatst:
comment_1545789
..de banknuppel ook.

Kijk, het reputatie systeem is er hoofdzakelijk voor dat mensen die in een topic een echte goede opmerking maken (maar het wordt vaak misbruikt door vriendjespolitiek). Als jij nou alleen maar OMFG zegt en je titel is 'Mensen die mij minnen, zijn levenloos' dan vraag je in mijn ogen toch echt naar om minnetjes te krijgen.

Een + kan je bijvoorbeeld geven aan een bericht waarin duidelijk een vraag van iemand wordt beantwoord. Een - kan je geven aan een bericht wat niet veel met het onderwerp heeft te maken.

Dit staat er letterlijk in de hoofdpost.

Dus als een mod de heren die spammen tot bedaren wil brengen, moet die ook een min? Dat heeft namelijk ook geen reet te maken met het onderwerp. Als je een woord als OMFG niet meer mag posten door dit klotesysteem(mm, beter gezegd, de mensen die er niet mee kunnen omgaan zoals Jowx als mooi in dat opinietopic vermeldde), waar gaat dit forum dan heen? 't Was een leuke proefperiode, maar een aantal leden hebben duidelijk bewezen dat ze een dergelijk systeem niet kunnen hanteren. Diegene die hierop reageert voelt zich in 9/10 gevallen aangesproken. Ik wacht met smart op alle minnetjes van de mensen die zich aangesproken voelen, die bevestigen nog maar eens dat ze dergelijke verantwoordelijkheid niet aankunnen. Ohja Gijsso, je sprak over vriendjespolitiek, maar dat jij je duurzame minnetje verspilt aan een post waarin 'OMFG' staat, doe je aan 'vijandjespolitiek' hoor..De pot moet de ketel niet verwijten dat hij zwart ziet..Als we al geen grapjes meer mogen maken in onze gebruikerstitel, waarvoor is dat gebruikersding er dan? Jesus Christ, als ik zeg dat je van een brug moet springen ga je het toch (I hope so) niet serieus opnemen en doen? Waarom neem je het zinnetje 'Mensen die mij minnen, zijn levenloos' dan zo serieus? Als je het serieus oppakte,vind je jezelf levenloos, wat ik dan weer best triest vind..:7 En dat je het serieus oppakte, haal ik uit het feit dat je je duurzame minnetje aan 'OMFG' verspilde. De mod die voor een dergelijk bericht gemind wordt, moet ik nog tegenkomen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.