Ik ben van plan samen met m'n vader langzaamaan een redelijke tot goede game-pc te gaan bouwen.
Nu wil ik niet heel veel geld in een keer uitgeven en we hebben nog wel wat onderdelen liggen die we kunnen hergebruiken, dus ik heb voorlopig alleen een nieuw moederbord en processor nodig. Ik ga de Sapphire HD4830 tijdelijk gebruiken als videokaart, ik weet dat deze kaart niet geweldig is, maar die ga ik later nog wel is vervangen. Ik ga zaterdag naar de HCC-beurs en daar waarschijnlijk de onderdelen kopen. Mijn budget is max. 200 euro, dus ook echt maximaal, liever 20 euro goedkoper dan duurder.
Onderdelen: Moederbord en processor
Budget: max €200,-
Doel: Gamen (en natuurlijk ook internetten dat soort dingen)
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: niets
Besturingssysteem: ik ga er waarschijnlijk Windows 7 op zetten
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Videokaart Sapphire HD4830 512MB
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf
Hallo,
Ik ben van plan samen met m'n vader langzaamaan een redelijke tot goede game-pc te gaan bouwen.
Nu wil ik niet heel veel geld in een keer uitgeven en we hebben nog wel wat onderdelen liggen die we kunnen hergebruiken, dus ik heb voorlopig alleen een nieuw moederbord en processor nodig. Ik ga de Sapphire HD4830 tijdelijk gebruiken als videokaart, ik weet dat deze kaart niet geweldig is, maar die ga ik later nog wel is vervangen. Ik ga zaterdag naar de HCC-beurs en daar waarschijnlijk de onderdelen kopen. Mijn budget is max. 200 euro, dus ook echt maximaal, liever 20 euro goedkoper dan duurder.
Onderdelen: Moederbord en processor
Budget: max €200,-
Doel: Gamen (en natuurlijk ook internetten dat soort dingen)
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: niets
Besturingssysteem: ik ga er waarschijnlijk Windows 7 op zetten
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Videokaart Sapphire HD4830 512MB
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf
Extra koeling (voor overklokkken)?: Nee
Bewerkt: door GTAfan054