Jump to content
Geplaatst:
comment_1538815

Hallo,

Ik ben van plan samen met m'n vader langzaamaan een redelijke tot goede game-pc te gaan bouwen.

Nu wil ik niet heel veel geld in een keer uitgeven en we hebben nog wel wat onderdelen liggen die we kunnen hergebruiken, dus ik heb voorlopig alleen een nieuw moederbord en processor nodig. Ik ga de Sapphire HD4830 tijdelijk gebruiken als videokaart, ik weet dat deze kaart niet geweldig is, maar die ga ik later nog wel is vervangen. Ik ga zaterdag naar de HCC-beurs en daar waarschijnlijk de onderdelen kopen. Mijn budget is max. 200 euro, dus ook echt maximaal, liever 20 euro goedkoper dan duurder.

Onderdelen: Moederbord en processor

Budget: max €200,-

Doel: Gamen (en natuurlijk ook internetten dat soort dingen)

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: samengesteld

Benodigde randapparatuur: niets

Besturingssysteem: ik ga er waarschijnlijk Windows 7 op zetten

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Videokaart Sapphire HD4830 512MB

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf

Extra koeling (voor overklokkken)?: Nee

Bewerkt: door GTAfan054

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1539772

Oei, ik zie nu dat ddr3 geheugen inderdaad wel erg duur word, ik denk dat het maar gewoon ddr2 wordt, merk je eigenlijk er echt verschil mee?

Voor jouw doeleinden niet, dus maak je daar maar niet druk om. Overigens word DDR3 langzaamaan wel goedkoper, maar het is nog wel duurder dan een leuk DDR2 setje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.