Geplaatst: 26 november 200915 jaren comment_1539004 hallo allemaal, Ik heb een probleem met de mod snow andreas als ik in game kom en ik speel gebeurt er heeel vaak dit: weet iemand waardoor dit komt PLEASe HELP alvast bedankt
Geplaatst: 26 november 200915 jaren comment_1539012 Klik, je was niet de enige met het probleem Deze persoon heeft dan welliswaar andere mods, maar het gaat om het feit dat veel mods high-res textures hebben. En blijkbaar kan de SA Engine dat niet aan. Bewerkt: 26 november 200915 jaren door Remi-X
Geplaatst: 27 november 200915 jaren Auteur comment_1539286 Klik, je was niet de enige met het probleem Deze persoon heeft dan welliswaar andere mods, maar het gaat om het feit dat veel mods high-res textures hebben. En blijkbaar kan de SA Engine dat niet aan. dank je DAT WERKTT!!!!! mag de topic geclose worden >>> Door VWO-er: Sluiten doen we in dit geval niet aan, mocht iemand hetzelfde probleem hebben <<<
hallo allemaal,
Ik heb een probleem met de mod snow andreas als ik in game kom en ik speel gebeurt er heeel vaak dit:
weet iemand waardoor dit komt PLEASe HELP
alvast bedankt