Mijn neefje is toe aan een nieuwe pc die de nieuwste games kan afspelen, en waarmee hij nog even vooruit kan. Nou had hij een leuke aanbieding gezien, maar dat lijkt me eerlijk gezegt niet echt geweldig:
processor: am3 x2 215 2700 mhz
geheugen: 4096mb ddr2 800
hardeschijf: 500gb SATA Samsung
moederbord: foxconn a6vmx
brander: 22x sata duel layer
video: up to 1024 mb
geluid: 5.1 onboard
€289,00
Nou heeft hij eigenlijk wel 400 tot 500 euro over voor de pc, dus.. als iemand toevallig nog wat tijd heeft om een pc samen te stellen, zou erg mooi zijn
Budget: €400-€500
Doel: Nieuwste games kunnen spelen (high is niet per sé nodig)
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: Geen
Besturingssysteem: Geen
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Randapparatuur (Beeldscherm, toetsenbord, muis, speakers)
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten
Hey!
Mijn neefje is toe aan een nieuwe pc die de nieuwste games kan afspelen, en waarmee hij nog even vooruit kan. Nou had hij een leuke aanbieding gezien, maar dat lijkt me eerlijk gezegt niet echt geweldig:
Nou heeft hij eigenlijk wel 400 tot 500 euro over voor de pc, dus.. als iemand toevallig nog wat tijd heeft om een pc samen te stellen, zou erg mooi zijn
Budget: €400-€500
Doel: Nieuwste games kunnen spelen (high is niet per sé nodig)
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: Geen
Besturingssysteem: Geen
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Randapparatuur (Beeldscherm, toetsenbord, muis, speakers)
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten
Extra koeling (voor overklokkken)?: Nee
Winkel: Webshop Azerty
Alvast bedankt!