Geplaatst: 27 november 200915 jaren comment_1539429 Hey Zoals jullie al weten is het binnenkort weer kerstmis. Dat betekend dus weer cadeautjes onder een mooi versierde boom met het haardvuur aan terwijl het buiten lekker sneeuwt. Ook het GTAForum laat kerstmis niet zomaar voorbij gaan. Daarom ben ik van plan om een GTA - Christmas film te maken die ongeveer 30 minuten duurt. Storyline ------------- Het verhaal gaat over CJ, Michelle, Sweet, Kendl en Cesar. Op de avond van 24 december 1992 zitten CJ en Michelle binnen in hun huisje in Grove Street. Ze praten met elkaar voor het haardvuur terwijl het buiten sneeuwt. Dan wordt er aangeklopt, hun gasten zijn er. Sweet, Kendl en Cesar komen helemaal besneeuwd binnen en ze krijgen een warm ontvangst. Terwijl Michelle en Kendl zich bezig houden met het eten klaar te maken, zitten Sweet, CJ en Cesar in de sofa. Ze zijn bezig met het inpakken van de cadeautjes voor de kinderen en ouders van San Andreas. Nadat ze klaar zijn met inpakken gaan ze lekker allemaal samen eten en dan verspreiden ze zich. CJ gaat naar San Fierro, Sweet en Michelle delen de pakjes uit in Los Santos en Cesar en Kendl gaan naar Las Venturas. Maar dan valt de auto van CJ stil en er is niemand die op kerstavond op de weg rijdt. Hij moet voor 12 u alle pakjes hebben rondgebracht. Maar dan komt er ineens iemand aan uit de verte. Het is de kerstman. Hij vraagt aan CJ wat hij hierbuiten doet op kerstavond. CJ verteld hem dat hij de pakjes aan het rondbrengen is, maar dat zijn auto een paar km terug is stilgevallen. De kerstman bied CJ zijn hulp aan en zegt hem dat hij hem mag helpen met de cadeautjes rond te brengen in San Fierro. Maar de tijd tikt verder. Zullen CJ en de kerstman alle cadeautjes optijd hebben afgeleverd ? Als je dat wilt weten, download GTA - Christmas dan op 25/12/2009. Acteurs --------- - CJ - Kerstman - Michelle - Sweet - Cesar - Kendl Producer = GTAForum Director = Michael_Scofield94941 Special Thanks = lilmcnessy, Revolution-Designer Extra ------- - De film gaat ongeveer 30 minuten duren - De releasedate is 25/12/2009 Bewerkt: 27 november 200915 jaren door Michael_Scofield94941
Geplaatst: 28 november 200915 jaren Auteur comment_1540026 Leuk verhaal ! Alleen : een zwarte kerstman ? Je moet hem wit maken ! . Ook vind ik het schitterend dat jij je hier mee bezig houd ; ik vind et geweldig ! Succes ! Heel erg bedankt EDIT : In San Andreas kan alles ( dus ook een zwarte kerstman ) Bewerkt: 28 november 200915 jaren door Michael_Scofield94941
Geplaatst: 28 november 200915 jaren Auteur comment_1540105 Wow die snowmod is mooi, is die downloadable? :O Ja, je kan hem in het bericht van Revolution Designer vinden op pagina 1
Geplaatst: 28 november 200915 jaren Auteur comment_1540118 Ik zie geen downloadlink? Sorry, dat was in het andere topic Hier is de link, ik had me van topic vergist http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=3989
Geplaatst: 28 november 200915 jaren comment_1540289 Heb 't al gevonden maar de details van deze snow mod: Author: Big_lebowski
Geplaatst: 28 november 200915 jaren Auteur comment_1540338 Heb 't al gevonden maar de details van deze snow mod: Author: Big_lebowski Ja, dat is de author, maar die andere is van de Santa skin
Geplaatst: 2 december 200915 jaren comment_1542773 ZEker wel vet bedacht en vet verhaal!!!! Bewerkt: 2 december 200915 jaren door VWO-er Onnodig plaatje verwijderd
Geplaatst: 4 december 200915 jaren Auteur comment_1543719 Beste leden, Ik heb slecht nieuws voor GTA-Christmas. Ik ga spijtig genoeg deze film niet af kunnen werken tegen 25/12/2009 omdat we volgende week met de examens beginnen, dus moet ik gaan leren, ik kan alleen in tussentijd dingen uploaden, zoals nieuwe afleveringen van GTA San Andreas Prison Break, daarom besluit ik met spijt in het hart dit project te annuleren :( Een tweede mogelijkheid is om de film in januari uit te brengen, maar dan is kerstmis alweer voorbij
Geplaatst: 4 december 200915 jaren comment_1543738 Aan de ene kant vind ik het wel jammer, want ik had wel eens een neger als kerstman gezien . Aan de andere kant was dit te voorspellen. Want alleen Prison Break draait nu ook daadwerkelijk .
Geplaatst: 4 december 200915 jaren comment_1543752 Je moet het afmaken want het was een origineel concept en ik zou graag het resultaat willen zien daaruit .
Geplaatst: 5 december 200915 jaren comment_1544008 Je moet het afmaken want het was een origineel concept en ik zou graag het resultaat willen zien daaruit . Inderdaad het maakt niet uit dat het in januari pas klaar is
Geplaatst: 5 december 200915 jaren Auteur comment_1544041 Ik zal erover nadenken, ik heb nu mijn PS3 en GTA IV, dus ik ga minder op de PC zitten
Geplaatst: 5 december 200915 jaren comment_1544049 Ik zal erover nadenken, ik heb nu mijn PS3 en GTA IV, dus ik ga minder op de PC zitten , ok. Maar ik vind de gameplay+missies van SA toch leuker dan IV... (Buiten het vallen enzo...)
Hey
Zoals jullie al weten is het binnenkort weer kerstmis.
Dat betekend dus weer cadeautjes onder een mooi versierde boom met het haardvuur aan terwijl het buiten lekker sneeuwt.
Ook het GTAForum laat kerstmis niet zomaar voorbij gaan.
Daarom ben ik van plan om een GTA - Christmas film te maken die ongeveer 30 minuten duurt.
Storyline
-------------
Het verhaal gaat over CJ, Michelle, Sweet, Kendl en Cesar.
Op de avond van 24 december 1992 zitten CJ en Michelle binnen in hun huisje in Grove Street.
Ze praten met elkaar voor het haardvuur terwijl het buiten sneeuwt.
Dan wordt er aangeklopt, hun gasten zijn er.
Sweet, Kendl en Cesar komen helemaal besneeuwd binnen en ze krijgen een warm ontvangst.
Terwijl Michelle en Kendl zich bezig houden met het eten klaar te maken, zitten Sweet, CJ en Cesar in de sofa.
Ze zijn bezig met het inpakken van de cadeautjes voor de kinderen en ouders van San Andreas.
Nadat ze klaar zijn met inpakken gaan ze lekker allemaal samen eten en dan verspreiden ze zich.
CJ gaat naar San Fierro, Sweet en Michelle delen de pakjes uit in Los Santos en Cesar en Kendl gaan naar Las Venturas.
Maar dan valt de auto van CJ stil en er is niemand die op kerstavond op de weg rijdt.
Hij moet voor 12 u alle pakjes hebben rondgebracht.
Maar dan komt er ineens iemand aan uit de verte.
Het is de kerstman.
Hij vraagt aan CJ wat hij hierbuiten doet op kerstavond.
CJ verteld hem dat hij de pakjes aan het rondbrengen is, maar dat zijn auto een paar km terug is stilgevallen.
De kerstman bied CJ zijn hulp aan en zegt hem dat hij hem mag helpen met de cadeautjes rond te brengen in San Fierro.
Maar de tijd tikt verder.
Zullen CJ en de kerstman alle cadeautjes optijd hebben afgeleverd ?
Als je dat wilt weten, download GTA - Christmas dan op 25/12/2009.
Acteurs
---------
- CJ
- Kerstman
- Michelle
- Sweet
- Cesar
- Kendl
Producer = GTAForum
Director = Michael_Scofield94941
Special Thanks = lilmcnessy, Revolution-Designer
Extra