Geplaatst: 28 november 200915 jaren comment_1540344 kan ik ook op de psp downloaden bevoorbeeld savegames via internet
Geplaatst: 28 november 200915 jaren comment_1540553 Sommige dingen die Sony zelf ondersteunt, kun je downloaden. Maar savegames weet ik niet, ik zou zeggen, probeer het eens. Edit @ Hieronder: Volgens mij bedoeld ie of ie het kan downloaden als ie op de PSP op internet zit. Bewerkt: 29 november 200915 jaren door Basssss
Geplaatst: 29 november 200915 jaren comment_1540609 Ja , savegames kunnen . Kijk maar eens bij de download-sectie van deze site (Klik) . Er is ook een savedata met als naam 'Speciale Voertuigen' . Zeker het proberen waard ! (Je krijgt een Hunter , Police Maverick , MrWhoopie en een dodo , (in de dodo kan je alleen zitten ) ) Maar met de Hunter en Police Maverick kan je vliegen , zonder custom firmware ! Ohja , en waar moet je deze savegames nou zetten ? (Voor her geval je dat niet weet) Savedata tutorial 1.Je download het bestand , en je extract het op je bureaublad . 2.Je verbind je PSP met jouw PC , via een usb-kabel.(Opgelet , bij de PSP Go! ziet hij er anders uit ! 3.Er komt een schermpje , en dan klik je op 'Map openen en Bestanden weergeven . 4.Dan opent er een scherm , jouw Verwisselbare schijf , ook wel G: genoemd . 5.Kies daar de map 'PSP' 6.Daarin zoek je naar de map 'SAVEDATA' 7.En daar zet je jouw savedata's neer ! (Van de andere mappen moet je je niets aantrekken ,dat zijn je andere savedata's) Besluit Je zet de savedata's in : G:\PSP\SAVEDATA BTW: Het is m'n eerste tutorial .
Geplaatst: 29 november 200915 jaren Auteur comment_1540747 Ja , savegames kunnen . Kijk maar eens bij de download-sectie van deze site (Klik) . Er is ook een savedata met als naam 'Speciale Voertuigen' . Zeker het proberen waard ! (Je krijgt een Hunter , Police Maverick , MrWhoopie en een dodo , (in de dodo kan je alleen zitten ) ) Maar met de Hunter en Police Maverick kan je vliegen , zonder custom firmware ! Ohja , en waar moet je deze savegames nou zetten ? (Voor her geval je dat niet weet) Savedata tutorial 1.Je download het bestand , en je extract het op je bureaublad . 2.Je verbind je PSP met jouw PC , via een usb-kabel.(Opgelet , bij de PSP Go! ziet hij er anders uit ! 3.Er komt een schermpje , en dan klik je op 'Map openen en Bestanden weergeven . 4.Dan opent er een scherm , jouw Verwisselbare schijf , ook wel G: genoemd . 5.Kies daar de map 'PSP' 6.Daarin zoek je naar de map 'SAVEDATA' 7.En daar zet je jouw savedata's neer ! (Van de andere mappen moet je je niets aantrekken ,dat zijn je andere savedata's) Besluit Je zet de savedata's in : G:\PSP\SAVEDATA BTW: Het is m'n eerste tutorial . vraag ik dat ? ik vraag als je via de psp zelf kan downloaden en niet hoe ik savegames op mijn psp zet
Geplaatst: 29 november 200915 jaren comment_1540753 Ja , savegames kunnen . Kijk maar eens bij de download-sectie van deze site (Klik) . Er is ook een savedata met als naam 'Speciale Voertuigen' . Zeker het proberen waard ! (Je krijgt een Hunter , Police Maverick , MrWhoopie en een dodo , (in de dodo kan je alleen zitten ) ) Maar met de Hunter en Police Maverick kan je vliegen , zonder custom firmware ! Ohja , en waar moet je deze savegames nou zetten ? (Voor her geval je dat niet weet) Savedata tutorial 1.Je download het bestand , en je extract het op je bureaublad . 2.Je verbind je PSP met jouw PC , via een usb-kabel.(Opgelet , bij de PSP Go! ziet hij er anders uit ! 3.Er komt een schermpje , en dan klik je op 'Map openen en Bestanden weergeven . 4.Dan opent er een scherm , jouw Verwisselbare schijf , ook wel G: genoemd . 5.Kies daar de map 'PSP' 6.Daarin zoek je naar de map 'SAVEDATA' 7.En daar zet je jouw savedata's neer ! (Van de andere mappen moet je je niets aantrekken ,dat zijn je andere savedata's) Besluit Je zet de savedata's in : G:\PSP\SAVEDATA BTW: Het is m'n eerste tutorial . vraag ik dat ? ik vraag als je via de psp zelf kan downloaden en niet hoe ik savegames op mijn psp zet Oh sorry . Dacht van PC naar PSP . Overigens zei ik ook *voor moest je het niet weten* ik wou ook alleenmaar helpen . En nee , je kan het niet rechtstreeks downloaden . Waarom ? Je psp zet het niet direct in de juiste map , en meestal is het in een Winrar bestandje ... Ook mag je wat vriendelijker zijn . >>> Door Asphalt: Hij mag wat minder bot reageren, maar jij wat beter lezen in het vervolg. <<<
kan ik ook op de psp downloaden bevoorbeeld savegames via internet