Jump to content
Posted
comment_1541938

na 1 jaar ben ik er eindelijk achtergekomen hoe het moest aleen ik liep tegen het volgende probleem aan:

014B: $44 = init_parked_car_generator #FAGGIO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2485.11 -1671.942 13.439 angle 0.0 
014C: set_parked_car_generator $44 cars_to_generate_to 101 

er staat color -1 -1 maar hoe weet ik nou welke kleur welk cijfer is ?

ps weet iemand nog een goede tool voor cordinaten te berekenen

alvast bedankt

mvg koen

Featured Replies

comment_1542000

-1 betekend 'random', oftewel willekeurig. Dat betekend dat het spel zelf bij het spawnen één van de kleuren zal kiezen die staan geprogrammeerd als standaard kleuren. Voor de color ID's kun je hier kijken. ;) Het eerste cijfer is trouwens de primaire kleur, vaak simpelweg de buitenkant. Als er een secundaire kleur word gebruikt is deze het tweede cijfer, dit is soms de binnenkant van de auto of simpelweg een streep op de motorkap. (Zoals bij de Bullet en Banshee) Als er geen secundaire kleur gebruikt word moet je alsnog een kleur invullen, maar deze heeft dan geen effect op de auto.

Voor coördinaten kun je de Place Manager gebruiken. Welke je hier kan vinden. ;)

Edit: @Dutchy: Heb ik ook weer wat geleerd. :puh:

Edited by Basssss

  • Author
comment_1542294

-1 betekend 'random', oftewel willekeurig. Dat betekend dat het spel zelf bij het spawnen één van de kleuren zal kiezen die staan geprogrammeerd als standaard kleuren. Voor de color ID's kun je hier kijken. ;) Het eerste cijfer is trouwens de primaire kleur, vaak simpelweg de buitenkant. Als er een secundaire kleur word gebruikt is deze het tweede cijfer, dit is soms de binnenkant van de auto of simpelweg een streep op de motorkap. (Zoals bij de Bullet en Banshee) Als er geen secundaire kleur gebruikt word moet je alsnog een kleur invullen, maar deze heeft dan geen effect op de auto.

Voor coördinaten kun je de Place Manager gebruiken. Welke je hier kan vinden. ;)

oke harstikke bedankt top van je ^_^

comment_1542302

Het is niet verstandig om Place Manager te gebruiken. Sannybuilder heeft een ingebouwde coord manager, waardoor je snel, eenvoudig en goed de coords weet. Druk op CTRL+SHIFT+C voor de coördinaten, druk op CTRL+SHIFT+E voor de hoek. Je kunt er ook naartoe gaan door op Tools > Ide Tools > Coords Manager te klikken.

Dit hoort trouwens in het SCM forum, verplaatst. ;)

  • Author
comment_1543983

Het is niet verstandig om Place Manager te gebruiken. Sannybuilder heeft een ingebouwde coord manager, waardoor je snel, eenvoudig en goed de coords weet. Druk op CTRL+SHIFT+C voor de coördinaten, druk op CTRL+SHIFT+E voor de hoek. Je kunt er ook naartoe gaan door op Tools > Ide Tools > Coords Manager te klikken.

Dit hoort trouwens in het SCM forum, verplaatst. ;)

uhm oke bedankt sory dat ik verkeert geplaatst had maar moet sanny builder aan staan om die coordinaten te krijgen en waar komen ze dan te staan?

Edited by KoenKucharek

comment_1544037

Uiteraard moet SannyBuilder aanstaan. Je moet ook je San Andreas aan hebben (anders kan je de goede coördinaten natuurlijk niet krijgen). Op de plaats waar je normaal gesproken zou typen komen nu de coördinaten te staan. Probeer het eens. :)

  • Author
comment_1544038

Uiteraard moet SannyBuilder aanstaan. Je moet ook je San Andreas aan hebben (anders kan je de goede coördinaten natuurlijk niet krijgen). Op de plaats waar je normaal gesproken zou typen komen nu de coördinaten te staan. Probeer het eens. :)

ok

  • Author
comment_1544773

Uiteraard moet SannyBuilder aanstaan. Je moet ook je San Andreas aan hebben (anders kan je de goede coördinaten natuurlijk niet krijgen). Op de plaats waar je normaal gesproken zou typen komen nu de coördinaten te staan. Probeer het eens. :)

oke verder nog tips ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.