Geplaatst: 1 december 200915 jaren comment_1542273 hallo allemaal heb een kleine vraag, ben aan het proberen de 100% voor TBOGT the halen. Ik ben al vrij ver . het enigste wat ik graag wil weten wat krijg je als je : - alle drugswars voltooid(krijg je ook nog iets anders dan een achievment? -alle races wint ? -alle club management voltooid hebt -alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan -alle Random Characters hebt gevonden Bewerkt: 1 december 200915 jaren door NICKY!
Geplaatst: 1 december 200915 jaren comment_1542296 Even voor dat punt van die spoiler , die kun je gewoon invoegen door het volgende te typen: [spoiler][/spoiler] En dan de tekst tussen die 2 dingetjes van spoiler. Voor de rest heb ik geen verstand van TBOGT maar Wikigta is altijd erg handig.
Geplaatst: 1 december 200915 jaren Auteur comment_1542301 Even voor dat punt van die spoiler , die kun je gewoon invoegen door het volgende te typen: [spoiler][/spoiler] En dan de tekst tussen die 2 dingetjes van spoiler. Voor de rest heb ik geen verstand van TBOGT maar Wikigta is altijd erg handig. bedankt voor die spoiler
Geplaatst: 1 december 200915 jaren Auteur comment_1542315 - Niks - Niks - Niks - Niks - Niks okee jammer toch bedankt!
Geplaatst: 1 december 200915 jaren comment_1542342 -alle races wint ? -alle club management voltooid hebt -alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan -alle Random Characters hebt gevonden - Wapens in je Safehouse voor elke 10. - Niks. - Geld. - Procenten voor 100%. - Procenten voor 100%.
Geplaatst: 1 december 200915 jaren Auteur comment_1542395 -alle races wint ? -alle club management voltooid hebt -alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan -alle Random Characters hebt gevonden - Wapens in je Safehouse voor elke 10. - Niks. - Geld. - Procenten voor 100%. - Procenten voor 100%. dankje Cuban Gangster, daar heb ik iets meer aan (niks persoonlijks bedoelt dvt Bewerkt: 2 december 200915 jaren door Hanneswasco
hallo allemaal heb een kleine vraag,
ben aan het proberen de 100% voor TBOGT the halen. Ik ben al vrij ver .
het enigste wat ik graag wil weten wat krijg je als je :
-
alle drugswars voltooid(krijg je ook nog iets anders dan een achievment?
-alle races wint ?
-alle club management voltooid hebt
-alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan
-alle Random Characters hebt gevonden
Bewerkt: door NICKY!