Geplaatst: 1 december 200915 jaren comment_1542332 hee.. ik heb een groot probleem, mijn gta heb ik geunstalleerd omdat als ik naar een garage liep ik helemaal vast hing. nu heb ik het dus van me pc af verwijderd en nu kan ik hem niet meer installeren.. en nee de cd werkt NIEt meer.. A.u.b help mij
Geplaatst: 1 december 200915 jaren comment_1542356 Word de CD niet gelezen? Maak je CD even goed schoon en kijk of er krassen op zitten. En worden andere spellen nog wel gelezen?
Geplaatst: 1 december 200915 jaren Auteur comment_1542398 het probleem is, ik heb de cd niet meer. en ik kon gta spelen zonder de cd.
Geplaatst: 1 december 200915 jaren comment_1542453 Dat kan alleen met behulp van een crack. Dit valt onder Warez en ik heb het recht om jou niet meer verder te helpen.
Geplaatst: 1 december 200915 jaren Auteur comment_1542472 Dat kan alleen met behulp van een crack. Dit valt onder Warez en ik heb het recht om jou niet meer verder te helpen. Nou ik heb anders toch echt geen crack gebruikt.
Geplaatst: 2 december 200915 jaren comment_1542532 Nou ik heb anders toch echt geen crack gebruikt.Jij beweert dus dat je na installatie meteen zonder DVD kon spelen? Heb je het spel wel gekocht of gedownload?
Geplaatst: 2 december 200915 jaren Auteur comment_1542541 Ik heb het spel destijds gekocht, maar het probleem is opgelost! ik heb de cd terug gevonden en opnieuw geinstalleerd! Slotje
hee.. ik heb een groot probleem, mijn gta heb ik geunstalleerd omdat als ik naar een garage liep ik helemaal vast hing. nu heb ik het dus van me pc af verwijderd en nu kan ik hem niet meer installeren.. en nee de cd werkt NIEt meer.. A.u.b help mij