Jump to content

[SA][CLEO]Schipper, mag ik overvaren?


Bierbuikje

Recommended Posts

SchipperMagIkOvervaren.png

Schipper mag ik overvaren?

"Schipper mag ik overvaren, ja of nee? Moet ik dan ook geld betalen, ja of nee?", zong iedereen vroeger altijd op de kinderfeestjes, maar wat is er nu leuker dan die tijd herbeleven? Deze modification maakt het mogelijk.

Wat gebeurt er?

Wanneer je in de marker in Los Santos staat opent zich een nieuwe minigame 'schipper mag ik overvaren'. De bedoeling van deze game is om iedereen die je passeert neer te schieten, maar dat gebeurt niet zomaar, want je hebt duizelige effecten als je kijkt, de tegenstander loopt hard, je kan zelf niet bewegen en je schiet met een Colt 45. Als je de tegenstander niet raakt en hij is uit je gezichtsveld heb je verloren. Voor elke tegenstander die je hebt gedood krijg je 1000 dollar.

Waar kan ik het vinden?

Op de grote steiger in Los Santos (diegene zonder vuurtoren of draaimolen) staat een marker waar je in moet gaan. De exacte locatie is inbegrepen in de download.

Hoe gebruik ik dit?

Benodigdheden.

- Grand Theft Auto San Andreas

- Cleo Modification

(Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.)

Installatie.

Ga naar je San Andreas folder toe en plaats de bestanden op de zelfde manier in die mappen als ze hier staan. Als er een map of een bestand is die je zelf nog niet hebt dan moet je die daar ook plaatsen.

Screens!

gta_sa_compact2009-11-2920-03-46-32.jpg

gta_sa_compact2009-11-2920-03-55-35.jpg

gta_sa_compact2009-11-2920-04-03-48.jpg

Videos!

Download!

Download!

Credits.

Gemaakt door: Bierbuikje

Bierbuikje

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Puur uit gewoonte, de titel Nederlands, omdat de minigame zo heet, maar de ondertiteling engels omdat dat bij alles zo is in san andreas. Op deze manier past het beter bij de rest vind ik zelf.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, interessant... :puh:

Het ziet er leuk uit, maar is het niet wat te 'simpel' voor jou? Ik bedoel, het is niet meer dan het doodschieten van een rennend mannetje. Misschien moet je het wat meer uitwerken, extra mannetjes die je moet neerschieten, niveaus? Wat meer variatie zou de mod goed doen. :Y

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer leuk idee, en een zeer leuke uitkomst.. :tu:

Toch even twee opmerkingen, als ik zo vrij mag zijn. :$ Volgensmij moet het toch echt zijn "Kill all the innocent people who try to get over!" Het 'tries' hoort hier in ieder geval niet thuis, en een Engelsman zal er waarschijnlijk vreemd tegen aan kijken. Misschien is het ook een idee om 'over' te veranderen in 'across', persoonlijk klinkt dat iets professioneler. Maar verander in ieder geval dat eerste, dit staat nogal slordig.

Daarnaast heb je het in je uitleg over een Colt .45, maar in het filmpje gebruik je een Desert Eagle. Dat is helaas geen Colt, maar een IMI, en ook geen .45 ACP, maar .50AE. ^^

Ik probeer je niet af te kraken of iets in die richting, ik zou het zelf niet kunnen. Just trying to help.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je het wat meer uitwerken, extra mannetjes die je moet neerschieten, niveaus? Wat meer variatie zou de mod goed doen. :Y

Dacht ik ook al aan toen ik het zag, dat er groepjes aan komen rennen, of verspreid over de pier. Misschien wat voor een volgende versie? :)

@ ASPHALT: en "kill it", een man is niet onzijdig :-(

Verder leuke modificatie, origineel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja wat moet ik hier nou weer van vinden. :puh: Ten eerste: het is erg origineel, dat wel. Maar het lijkt me niet zo'n uitdaging om te spelen. Daarnaast is het ook weer niet al te moeilijk om te scripten. Maar dat is vaak: het hoeft niet het moeilijkst zijn om te scripten, om toch een leuke tijd mee te hebben als je hem download. Maar wat ik me afvraag, Bierbuikje. Je bent inmiddels al wel behoorlijk gevorderd op SCM, waarom zou je niet proberen om iets moeilijkers te scripten? Ik ben ervan overtuigd dat je dat kunt, maar je blijft een beetje van die "begin dingen" maken, en ik snap niet waarom. Waarom niet een wat uitgebreidere missie, met mooiere cutscenes? Of wat dan ook. Ik weet, het is moeilijk om iets te bedenken wat leuk is om te spelen én een uitdaging om te maken, maar je blijft zo'n beetje op hetzelfde niveau mods. Hoe dan ook, het is en blijft origineel en goed uitgevoerd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...