Jump to content
Geplaatst:
comment_155000

heb je dat ook wel eens dat je denkt dat je een hele goede game in huis hebt gehaald maar nadat je de playstation/pc hebt aangezet kom je erachter dat de Gameplay sucks en de Graphics niet naar huis te schrijven zijn.

Vertel hier je frustraties over je ''bijna perfecte'' game.

Zo had ik dat een tijd geleden met driv3r, heel groots aangekondigd, dus ik dacht die game moet wel goed zijn oke ik heb het advies van de PU in de wind geslagen en toch gekocht maar na 5 minuten had ik het wel weer gezien. Terugstoppen die handel.

Wat voor game hebben jullie thuis die je liever zo snel mogelijk op E-Bay wil aanbieden?

• Reacties 178
  • Bezichtigingen 10.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_660368

Ja ik had ook 2:

- Delta Force 2: Moest ie een code weten die ik niet erbij kreeg

- Sim City 4: Percies 't zelfde. Alleen zit er iets raars aan, ik had in 't begin dat spel wel gewoon gespeeld (best lang geleden, met kerst nog volgens mij), en dus kan ik me niet herrineren of ie nou wel of niet een code had gevraagd.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_678853

ik heb ooit en of ander motorcross spel gekocht voor de Xbox,

Hij was zo slecht dat ik de naam niet eens meer weet :puh:

+/- punten van het spel:

+ Zeer mooi menu

- Zeer slechte besturing

- zeer saai om te spelen

- Niet echt duidelijk wat je moest doen

Kortom, slecht spel!

Geplaatst:
comment_679922

Als het om miskopen gaat heb ik er ongelofelijk veel.

Enkele voorbeelden zijn:

True crime NYC. 30 Euro.

Scaler 40 Euro

Rumble Racer 15 euro

Percuit Forse. (versie weet ik niet) 35 Euro

Moto GP 3 50 Euro

Tony Hawks American Waste land (Was na een dag al kapot. Garantie verviel ook zomaar :duh: ) 20 euro

Sim City 3000 5 Euro

A2 Racer Goes USA ! 10 Euro

Bugs Bunny Reis door de tijd 5 Euro

Queke III Revolution 25 Euro

En zo heb ik nog 2x zoveel dan deze lijst met miskopen. Maar let wel op dat de prijzen die hier vermeld zijn destijds genomen zijn. En dan te zien dat deze lijst al totaal €205 bedraagt :clown: Daar had ik beter al eerder mijn PSP van moeten komen.

Mvg, Apple-Mac

Geplaatst:
comment_686842

A2 Racers-Word Challenge Leek heel leuk, maar viel enorm tegen. Je moest ook de hele tijd nitro gebruiken om je tegenstanders voor te blijven. Stom spel!

Totuga Bay Leek me wel lol maar ik kom niet verder dan die eerste bay. En de besturing is erg vervelend.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_695375
True crime NYC. 30 Euro.

Mvg, Apple-Mac

Ik vond dit juist een mooi spel. Alleen veel bugs je blijft 2 seconden tegen een muur aan lopen en je gaat er door heen :duh:

Voorde rest:

-Hotel tycoon Zag er best mooi uit en ik dacht je kunt je eigen hotel maken :bonk:

dus ik hem kopen en spelen en toen ik speelde toen...... snapte ik er niets van en je kon niet eens een hotel maken alleen kamers dacht ik en het zag er niet uit :bonk:

Ach was toch maar 4.99 :Y

Bewerkt: door -->nick<--

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.