Jump to content
Geplaatst:
comment_155000

heb je dat ook wel eens dat je denkt dat je een hele goede game in huis hebt gehaald maar nadat je de playstation/pc hebt aangezet kom je erachter dat de Gameplay sucks en de Graphics niet naar huis te schrijven zijn.

Vertel hier je frustraties over je ''bijna perfecte'' game.

Zo had ik dat een tijd geleden met driv3r, heel groots aangekondigd, dus ik dacht die game moet wel goed zijn oke ik heb het advies van de PU in de wind geslagen en toch gekocht maar na 5 minuten had ik het wel weer gezien. Terugstoppen die handel.

Wat voor game hebben jullie thuis die je liever zo snel mogelijk op E-Bay wil aanbieden?

• Reacties 178
  • Bezichtigingen 10.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_303273

Ik vind het ook wel vaag, maar als je dan rijd over de straat zie je een weg van allemaal blokjes onder je auto. :-(

nfsu20gh.th.png

Het enige wat ik er mooi aan vind, is de auto.

Bewerkt: door Ferre

Geplaatst:
comment_315089

Kuifje: de Zonnetempel

ik heb het gekocht toen ik 8 was of zo, 10 minuten gespeeld en toen was het. :duh: (gaap)

heb het laatst weer gedaan, ik dacht, mischien vind ik het nu wel leuk. :duh: (gaap) nope, nog steeds saai

Geplaatst:
comment_315619
Ik vind het ook wel vaag, maar als je dan rijd over de straat zie je een weg van allemaal blokjes onder je auto. :-(

nfsu20gh.th.png

Ik heb dat niet op mijn pc. Misschien heb je een niet al te sterke videokaart. Het ligt dus in ieder geval niet aan het spel.

Geplaatst:
comment_317476

Battlefield vietnam de slechtste game uit de hele bf serie.

@ ferre dat zijn de straat stenen heb ik ook dat is normal alleen je lucht is blokkerig voor de rest is alles ok.

Bewerkt: door -supremecars-

Geplaatst:
comment_317482

nfsu20gh.th.png

Ik heb dat niet op mijn pc. Misschien heb je een niet al te sterke videokaart. Het ligt dus in ieder geval niet aan het spel.

Dat is gewoon het verschil in instellingen, als je de instellingen hoger zet komt er een soort water glans laagje op te liggen en verdwijnen die blokjes.

Geplaatst:
comment_318123
battlefield 1942 dat is een slecht spel :Y

Helemaal niet...

Ja tenzij je telkens ge0wned word, hea Rick! ;)

BF1942 is één van de beste spellen ooit..

Call of Duty, heeft het eigenlijks nageaapt, want bij CoD United Offensive kun je ook in alle wagens.

Alleen is dat spel zwaarder, en de graphics zijn beter!

Geplaatst:
comment_318312

battlefield 1942 dat is een slecht spel :Y

Helemaal niet...

Ja tenzij je telkens ge0wned word, hea Rick! ;)

BF1942 is één van de beste spellen ooit..

Call of Duty, heeft het eigenlijks nageaapt, want bij CoD United Offensive kun je ook in alle wagens.

Alleen is dat spel zwaarder, en de graphics zijn beter!

Hoezo is CoD nageaapt?

BF 1942 is ook niet de eerste WWII FPS. Dan kun je ook zeggen dat BF 1942 is nageaapt van MoH...

Geplaatst:
comment_318603

Euro 2000 was een miskoop van mij. Ik haalde dit spel vol verwachting, maar ik kwam erachter dat je er niet veel mee kon. Bovendien liep dat spel regelmatig vast. Een absolute miskoop

Geplaatst:
comment_326278
Mijn miskoop was harvest moon... echt een k*t game...

Je kan maar een heel klein stukje lopen enzo... en na 2 minuten op het paard hobbelen heb je het ook wel gezien... en dan nog niet te spreken over die ene raare vent met die oversized wenkbrauwen...

mensen koop dits spel dus niet

greetz, crazy ceezy

Ja? Ik vond dit een heel leuk spel maar je moet er wel geduld voor hebben/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.