Geplaatst: 4 december 200915 jaren comment_1543698 Welkom in mijn 'showroom' hele oude sigs Bewerkt: 2 december 201014 jaren door jellemuis
Geplaatst: 2 januari 201015 jaren Auteur comment_1562694 Wow, die met die tennisbal is echt vet... Zou je die voor mij kunnen maken maar dan met mijn naam erin? welke tennisbal?? je bedoeld het grasveld zeker
Geplaatst: 2 januari 201015 jaren comment_1562779 Maar wel leuke sigs. Bij die laatsten (zoals die van Xmas) is het een beetje te druk. Het lijkt zelfs dat het niet door jou is gemaakt, want in je andere signatures weet je wel mooi het balans tussen effecten en rust te behouden (ik klaag je nu niet aan voor plagiaat of zoiets). Zoals ik al zei: de eersten zij het mooist.
Geplaatst: 2 januari 201015 jaren Auteur comment_1562782 Maar wel leuke sigs. Bij die laatsten (zoals die van Xmas) is het een beetje te druk. Het lijkt zelfs dat het niet door jou is gemaakt, want in je andere signatures weet je wel mooi het balans tussen effecten en rust te behouden (ik klaag je nu niet aan voor plagiaat of zoiets). Zoals ik al zei: de eersten zij het mooist. ik heb er nog 1 gemaakt die zal ik morgen uploaden want die heb ik gebruikt in het signature contest van 2009 gedaan ik heb hem woensdag verstuurt maar anders krijg ik gezeur dat hij premade is
Welkom in mijn 'showroom'
hele oude sigs
Bewerkt: door jellemuis