Jump to content
Geplaatst:
comment_1543804

Hallo iedereen,

Ik liep vandaag ff te kijken naar een mini notebook ( op internet hoor, ik ben te lui om m'n huis uit te gaan :N:bonk: )

En daar vond ik een laptop met de volgende specificaties: Intel Atom N270/1.6GHz processor, 10,1" TFT WSVGA CrystalBrite LED display, met LED Backlight, werkgeheugen 1 Gb / hardisk 160 GB, ingebouwde webcam en microfoon, 3 x USB 2.0 , VGA en 5-in-1 cardreader, wired en wireless LAN 802.11 b/g, 3-cell Li-ion batterij, Microsoft Windows 7 starter, afmetingen(BxDxH): 255 x 183 x 26.9 mm hier is de link van die laptop, hopelijk weet iemand of daar GTA San Andreas op kan, en heel misschien ook GTA IV?????????? :eten: :eten:

MVG, GTA_153

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1550808

Welk boxje? Als die die PC bedoelt uit dat filmpje, er bestaan al een kleine 1000 verschillende Atom PC's. Ook zijn er al laptops met de nVidia ION chipset aan boord, dezelfde chipset als waar COD op wordt gespeeld in het spel.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1571924

Nope, zelfs met een volwaardige laptop is San Andreas nog moeilijk af te spelen

euh mijn 3 jaar oude 2.0 duocore 3 gb e geforce 8600 draaide m op alles high 60 fps (fraps)

(draaide zelfs cod4 op med high)

dusseeeeh beetje onzin

(ps er bestaan al i7 laptops)

Bewerkt: door dannyrobijnfifa

Geplaatst:
comment_1571997

Taart heeft gelijk, jij hebt een voor die tijd moderne game laptop, en daar doet SA het wel op. Maar de meeste laptops hebben tegenwoordig Intel graphics of van die low-end GeForce/ATI kaarten, en daar draait GTA IV moeilijk op.

Hardware is onze passie Danny, wij weten dus echt wel dat er i7 laptops zijn. Er zijn al een paar heel mooie, van Asus bijvoorbeeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.