Ik liep vandaag ff te kijken naar een mini notebook ( op internet hoor, ik ben te lui om m'n huis uit te gaan )
En daar vond ik een laptop met de volgende specificaties: Intel Atom N270/1.6GHz processor, 10,1" TFT WSVGA CrystalBrite LED display, met LED Backlight, werkgeheugen 1 Gb / hardisk 160 GB, ingebouwde webcam en microfoon, 3 x USB 2.0 , VGA en 5-in-1 cardreader, wired en wireless LAN 802.11 b/g, 3-cell Li-ion batterij, Microsoft Windows 7 starter, afmetingen(BxDxH): 255 x 183 x 26.9 mm hier is de link van die laptop, hopelijk weet iemand of daar GTA San Andreas op kan, en heel misschien ook GTA IV?????????? :eten:
Hallo iedereen,
Ik liep vandaag ff te kijken naar een mini notebook ( op internet hoor, ik ben te lui om m'n huis uit te gaan
)
En daar vond ik een laptop met de volgende specificaties: Intel Atom N270/1.6GHz processor, 10,1" TFT WSVGA CrystalBrite LED display, met LED Backlight, werkgeheugen 1 Gb / hardisk 160 GB, ingebouwde webcam en microfoon, 3 x USB 2.0 , VGA en 5-in-1 cardreader, wired en wireless LAN 802.11 b/g, 3-cell Li-ion batterij, Microsoft Windows 7 starter, afmetingen(BxDxH): 255 x 183 x 26.9 mm hier is de link van die laptop, hopelijk weet iemand of daar GTA San Andreas op kan, en heel misschien ook GTA IV??????????
:eten:
MVG, GTA_153