Jump to content
Geplaatst:
comment_1543807
headeriz.png

Na de WK-loting van vrijdag 4 december 2009 komt het Wereldkampioenschap in Zuid-Afrika nu wel heel dichtbij.

De groepen zijn bekend en daarmee ook het gehele speelschema. In dit topic kan je alle vorderingen voor én tijdens het WK 2010 volgen. Heb je vragen, opmerkingen, nieuws of uitslagen die met het WK 2010 te maken hebben of wil je discussiëren over de poule-fase, dan mag je dat hier plaatsen.

Alle uitslagen zijn hier te vinden!

subheader1.png

Het wereldkampioenschap voetbal van 2010 zal van 11 juni 2010 tot en met 11 juli 2010 in Zuid-Afrika plaatsvinden.

Het wordt het eerste wereldkampioenschap voetbal dat in een Afrikaans land wordt georganiseerd.

32 landen nemen deel waaronder gastland Zuid-Afrika. Zij zullen strijden in acht groepen van vier ploegen,

waarvan de eerste twee zich kwalificeren voor de achtste finales. Vanaf dit stadium wordt er gespeeld

volgens het Knock-outsysteem. Vervolgens zijn er de kwartfinales, halve finales, een wedstrijd om de

derde plaats en de finale.

De WK-bal:

blogSpan.jpg

subheader2.png

Hieronder staat een overzicht van de stadions met hun capaciteit. Nederland zal zijn eerste wedstrijd

spelen in Johannesburg, zijn 2e in Durban en zijn 3e in Kaapstad.

vwri93.jpg

subheader3.png

Hieronder staan de groepen met daarin de landen die meedoen aan het WK 2010. Speelschema en uitslagen

komen hier te staan wanneer het WK is begonnen.

wk2010v1.jpg

post-80436-1280052699,92.png

subheader4.png

World Cup 2010 Song:

http://www.youtube.com/watch?v=xhM-cpSwrmM

• Reacties 934
  • Bezichtigingen 55k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1683254

1-0 voor Brazilié! Yeahhh! ^_^

En BIJNA 2-0 voor Brazilié als het 1e schot niet buitenspel was!

Messchien gaat Brazilié toch wel met 8-0 die Hollanders verslaan! Hahahahaha :schater:

lands veraad weg met jouw!!!!!!!

Ik mag toch voor een ander team zijn, Als ik wil ? Pfff

Geplaatst:
comment_1683258

1-0 voor Brazilié! Yeahhh! ^_^

En BIJNA 2-0 voor Brazilié als het 1e schot niet buitenspel was!

Messchien gaat Brazilié toch wel met 8-0 die Hollanders verslaan! Hahahahaha :schater:

lands veraad weg met jouw!!!!!!!

Ik mag toch voor een ander team zijn, Als ik wil ? Pfff

Doe dat dan niet op een Nederlands forum met oranje kleuren :7 .

Geplaatst:
comment_1683262

Petje af voor Stekelenburg, prachtig schot van Kaká, ik zag dat schot er zo ingaan. Arjen Robben, verdomme, wat doe je toch..:N Wat een kans op het einde van de eerste helft. De ploegen zijn aan elkaar gewaagd, toch heeft Brazilië een enorm overwicht, ze schakelen veel vlugger van verdediging naar aanval dan Oranje van aanval naar verdediging. Hun combinaties zijn een marteling voor de verdediging van Oranje..

Oranje mag blij zijn dat die eerste goal randje buitenspel was en dat Stekelenburg in dat doel staat. Arjen Robben heeft de kansen verprutst(zeker die laatste moest een knal op doel zijn..). Robben beter dan Kaká? De mensen die dit beweren moeten dringend naar hun dichtstbijzijnde oogarts gaan..

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1683264

Brecht, het probleem is met Robben, die moet draaien om hem te kunnen knallen met zijn goede voet. Die Brazilianen weten allang wat er komt, en daardoor komt hij niet uit zijn actie, en faalt hij behoorlijk.

Geplaatst:
comment_1683265

Sorry dat ik het zeg, maar het is een leuke wedstrijd. :$ Heerlijk voetbal van Brazilië, ik kan niet anders zeggen. Wat mijn betreft de nieuwe wereldkampioen hoor. Enkel De Jong en Stekelenburg zijn goed bezig, de rest niet. :7

Geplaatst:
comment_1683268

Brecht, het probleem is met Robben, die moet draaien om hem te kunnen knallen met zijn goede voet. Die Brazilianen weten allang wat er komt, en daardoor komt hij niet uit zijn actie, en faalt hij behoorlijk.

Hij stond perfect en moest alleen nog knallen, hij twijfelde veel te lang..Dan nog, een voetballer van het kaliber Robben moet tweevoetig zijn.

Geplaatst:
comment_1683271

Robben sleept er een vrije trap uit waardoor de goal valt. Zó slecht is hij nu, Brecht....

Mooie goal trouwens van Brazilië, tot 2 keer toe al, en twee keer in hetzelfde doel. :engel:

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
comment_1683273

Robben sleept er een vrije trap uit waardoor de goal valt. Zó slecht is hij nu, brecht....

In de 1ste helft vond ik hem best treurig spelen, Oranje komt er nu meer door, onder meer dankzij Robben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.