Jump to content
Geplaatst:
comment_1543807
headeriz.png

Na de WK-loting van vrijdag 4 december 2009 komt het Wereldkampioenschap in Zuid-Afrika nu wel heel dichtbij.

De groepen zijn bekend en daarmee ook het gehele speelschema. In dit topic kan je alle vorderingen voor én tijdens het WK 2010 volgen. Heb je vragen, opmerkingen, nieuws of uitslagen die met het WK 2010 te maken hebben of wil je discussiëren over de poule-fase, dan mag je dat hier plaatsen.

Alle uitslagen zijn hier te vinden!

subheader1.png

Het wereldkampioenschap voetbal van 2010 zal van 11 juni 2010 tot en met 11 juli 2010 in Zuid-Afrika plaatsvinden.

Het wordt het eerste wereldkampioenschap voetbal dat in een Afrikaans land wordt georganiseerd.

32 landen nemen deel waaronder gastland Zuid-Afrika. Zij zullen strijden in acht groepen van vier ploegen,

waarvan de eerste twee zich kwalificeren voor de achtste finales. Vanaf dit stadium wordt er gespeeld

volgens het Knock-outsysteem. Vervolgens zijn er de kwartfinales, halve finales, een wedstrijd om de

derde plaats en de finale.

De WK-bal:

blogSpan.jpg

subheader2.png

Hieronder staat een overzicht van de stadions met hun capaciteit. Nederland zal zijn eerste wedstrijd

spelen in Johannesburg, zijn 2e in Durban en zijn 3e in Kaapstad.

vwri93.jpg

subheader3.png

Hieronder staan de groepen met daarin de landen die meedoen aan het WK 2010. Speelschema en uitslagen

komen hier te staan wanneer het WK is begonnen.

wk2010v1.jpg

post-80436-1280052699,92.png

subheader4.png

World Cup 2010 Song:

http://www.youtube.com/watch?v=xhM-cpSwrmM

• Reacties 934
  • Bezichtigingen 54.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Kai-ShockWave
    Kai-ShockWave

Na de WK-loting van vrijdag 4 december 2009 komt het Wereldkampioenschap in Zuid-Afrika nu wel heel dichtbij. De groepen zijn bekend en daarmee ook het gehele speelschema. In dit topic kan je alle v

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1688641

Erg zuur weer.. Robben had het af moeten maken, erg jammer dat het zo tot zijn einde komt.. Maar Nederland heeft zelf ook geluk gehad met de scheidsrechter, dus daar kun je eigenlijk niet echt over klagen. Maar goed, tijd om weer van de oranje wolk af te stappen, je te bezatten en morgen weer vroeg achter het bureau.. :bier:

Geplaatst:
comment_1688646

DUDEEEE, dejong MOEST rood krijgen... Nederland speel grof voetbal!

Spanje verdient om dit te winnen!

BELGIE FTW! :)

Dan lachen ze met de belgen, wij lachen met jullie!!:schater:

Als ik jou zo zie posten, ben ik verdomd beschaamd dat ik een Belg ben. De Jong verdiende in mijn ogen geen rood, in zo'n situaties richt je je op de bal..Trouwens, Capdevilla moest godverdomme rood krijgen voor die stomp op Van Persie z'n schouder. Oké, hij sloeg als een homo zodat het minder erg leek, maar of je nu als een homo slaat of als een hetero, da's dik rood in mijn ogen. Ik ben echt pissed tot en met..

Geplaatst:
comment_1688650

Als belg heb jij überhaupt geen rechten om te oordelen over ons team. Dat van jullie kwalificeert zich niet eens.

Spanje had het verdiend, maar niet op deze manier. Die arbitrage heeft veel fout gedaan, ook in het voordeel van ons, maar dit soort fouten met buitenspel kunnen op dit niveau echt niet.

Geplaatst:
comment_1688653

Als belg heb jij überhaupt geen rechten om te oordelen over ons team. Dat van jullie kwalificeert zich niet eens.

Spanje had het verdiend, maar niet op deze manier. Die arbitrage heeft veel fout gedaan, ook in het voordeel van ons, maar dit soort fouten met buitenspel kunnen op dit niveau echt niet.

HAHAHA, das ook waar :puh: wij Belgen(voetbal) kunnen zelf niet winnen tegen ARBEIDJAN :puh:

Maar toch BELGIE FTW!!!

@ Jowx: ook Belg? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.