Jump to content
Geplaatst:
comment_1544650

Ik heb sinds vrijdag de pc versie van GTA 4, had eerst problemen met installeren maar deed gewoon iets verkeerd. Erna het spel geprobeerd en dit was onspeelbaar door de lag, ook op de laagste resolutie. Nu gisteren herinstalleert en lag was veel beter waardoor ik kon spelen, het spel kreeg dan na een tijdje spelen constant lag en ineens sluit het spel af en komt er op als ik automatisch naar bureaublad wordt gestuurd: gta 4 werkt niet meer en mijn achtergrond van bureaublad automatisch zwart geworden. Spel opnieuw gestart, terug dezelfde lag in het begin (dit is altijd in het begin na opstarten, veel lag dat ik amper kan bewegen)en kon terug na die lag even spelen dan ineens lag en komt er op disconnected because you're computer is running too slow. Nu ik gebruik wel de trainer mod MAAR het is zonder de mods gewoon hetzelfde. Sinds nu kan ik het spel gewoon niet meer spelen, altijd lag nu en dan 1 van de 2 berichten dat ik krijg.

Mijn systeem is:

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,40Ghz

Nvidia 9800 GT 1024MB met deze driver: http://www.nvidia.com/object/win7_winvista_32bit_195.62_whql.html

Vista Home Premium SP1

4 GB RAM 800Mhz

Kan iemand mij helpen want dit is zeer vervelend

Dank U

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1545985

Ik heb ook weer dat probleem van your computer is running too slow. Hoe komt dat? ik gebruik deze file voor mijn 9800 GT:

"C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 262144000

EDIT: zeer raar heb alles van text en shadow enzo van high naar low gezet en alles werkt perfect zonder lag juist dit bericht als ik spel minimaliseer om naar bureablad te gaan: your computer is running too slow, ondanks ik niks van lag heb met alles op low

Bewerkt: door thejens1993

Geplaatst:
comment_1546266

Ik heb ook weer dat probleem van your computer is running too slow. Hoe komt dat? ik gebruik deze file voor mijn 9800 GT:

"C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" memrestrict 262144000

EDIT: zeer raar heb alles van text en shadow enzo van high naar low gezet en alles werkt perfect zonder lag juist dit bericht als ik spel minimaliseer om naar bureablad te gaan: your computer is running too slow, ondanks ik niks van lag heb met alles op low

Het minimaliseren van een RAM intensief proces dat werkt in volledig scherm is een zware taak voor de gemiddelde computer en dus gaat het spel daardoor een stuk langzamer lopen, omdat het vooral belangrijk is om zo snel mogelijk het bureaublad weer te laten zien. Niet minimaliseren dus, lijkt me logisch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.