Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Serial kwijt

Hoi ik ben mijn serial kwijt nu heb ik wel een crack gebruikt maar ik wil online en dat kan ik niet ik kan het boekje nergens vinden :(

Featured Replies

Daar kan je jammer genoeg niet veel aan doen behalve een nieuw spel kopen als je MP wil spelen. De key van GTA IV vind je niet weer in het register van de computer dacht ik, dus dat is geen optie. Hier gaat ook niemand je een key geven, dus dan zit er niets anders op dan 'm opnieuw te kopen.

  • Author

Daar kan je jammer genoeg niet veel aan doen behalve een nieuw spel kopen als je MP wil spelen. De key van GTA IV vind je niet weer in het register van de computer dacht ik, dus dat is geen optie. Hier gaat ook niemand je een key geven, dus dan zit er niets anders op dan 'm opnieuw te kopen.

Dan gooi ik 't hele huis overhoop

Daar kan je jammer genoeg niet veel aan doen behalve een nieuw spel kopen als je MP wil spelen. De key van GTA IV vind je niet weer in het register van de computer dacht ik, dus dat is geen optie. Hier gaat ook niemand je een key geven, dus dan zit er niets anders op dan 'm opnieuw te kopen.

Dan gooi ik 't hele huis overhoop

Doe dat maar. Dat boeit niemand op dit forum... :ch:

trouwens wel grappig dat je er nu over komt, jij hebt namelijk nu nooit op kunnen slaan omdat je voor registratie bij GFWL de serial in moet vullen, kortom, je hebt het spel gewoon illegaal in dit was een hopeloze poging een serial van iemand te krijgen.

  • Author

trouwens wel grappig dat je er nu over komt, jij hebt namelijk nu nooit op kunnen slaan omdat je voor registratie bij GFWL de serial in moet vullen, kortom, je hebt het spel gewoon illegaal in dit was een hopeloze poging een serial van iemand te krijgen.

ik maak foto van hoesje hoor! als je me niet gelooft!

trouwens wel grappig dat je er nu over komt, jij hebt namelijk nu nooit op kunnen slaan omdat je voor registratie bij GFWL de serial in moet vullen, kortom, je hebt het spel gewoon illegaal in dit was een hopeloze poging een serial van iemand te krijgen.

ik maak foto van hoesje hoor! als je me niet gelooft!

ik geloof je idd niet, je draait het spel met een crack, dat is al raar als je een normale cd hebt. ook speel je het spel kennelijk al zonder serial, want anders hoef je die nu niet opnieuw in te voeren, je valt door de mand.

  • Author

trouwens wel grappig dat je er nu over komt, jij hebt namelijk nu nooit op kunnen slaan omdat je voor registratie bij GFWL de serial in moet vullen, kortom, je hebt het spel gewoon illegaal in dit was een hopeloze poging een serial van iemand te krijgen.

ik maak foto van hoesje hoor! als je me niet gelooft!

ik geloof je idd niet, je draait het spel met een crack, dat is al raar als je een normale cd hebt. ook speel je het spel kennelijk al zonder serial, want anders hoef je die nu niet opnieuw in te voeren, je valt door de mand.

jij lult een eind jammer dat ik t bonnetje niet meer heb anders had ik daar een foto van gemaakt

jij kunt een foto maken van de hoes toch?

wel heel toevallig dat je het bonnetje ook al niet meer hebt, je hebt geen serial, geen cd's(kennelijk) en geen bonnetje, ik zie geen reden waarom ik je meot geloven, deze drie dingen leiden al naar een illegaal spel. Daarbij, als jij het spel legaal hebt, heb je de serial al een keer ingevult, dus waarom dat nodig is, de enige rden die ik kan bedenken is dat jij het spel illegaal hebt. Ik heb xliveless gebrukt en op deze pc nooit op GFWL geweest, maar toch heb ik de serial een keer ingevult, zelfs ik heb het al gedaan, en ik heb direct GFWL weggehaald toen bleek dat ik niet online kon.

  • Author

jij kunt een foto maken van de hoes toch?

wel heel toevallig dat je het bonnetje ook al niet meer hebt, je hebt geen serial, geen cd's(kennelijk) en geen bonnetje, ik zie geen reden waarom ik je meot geloven, deze drie dingen leiden al naar een illegaal spel. Daarbij, als jij het spel legaal hebt, heb je de serial al een keer ingevult, dus waarom dat nodig is, de enige rden die ik kan bedenken is dat jij het spel illegaal hebt. Ik heb xliveless gebrukt en op deze pc nooit op GFWL geweest, maar toch heb ik de serial een keer ingevult, zelfs ik heb het al gedaan, en ik heb direct GFWL weggehaald toen bleek dat ik niet online kon.

spel heeft eerst op mijn laptop gestaan met serial maar die was gecrasht

dus? volgens mij heb jij je spel gewoon geactiveerd dan en als jij dan gewoon het GFWL account gebruikt dat je op die laptop hebt gebruikt, wat is dan het probleem?

Maak eens een foto van je hoesje en leg er een briefje naast met een X ofzo.

En probeer Rockstar te mailen dat je je serial kwijt bent geraakt.

  • Author

Maak eens een foto van je hoesje en leg er een briefje naast met een X ofzo.

En probeer Rockstar te mailen dat je je serial kwijt bent geraakt.

X?

ja, je pakt een velletje en schrijft er een X op, kom op, moeten wij nu ook al voor je gaan nadenken?

  • Author

ja, je pakt een velletje en schrijft er een X op, kom op, moeten wij nu ook al voor je gaan nadenken?

waarom zou ik een X nou opschrijven wat heb je daar nou aan

ja, je pakt een velletje en schrijft er een X op, kom op, moeten wij nu ook al voor je gaan nadenken?

waarom zou ik een X nou opschrijven wat heb je daar nou aan

Zodat je bewijst dat je zelf de foto hebt gemaakt, en niet van het internet afhaalt. Maar we kunnen je hier toch niet helpen. Als je je serial kwijt bent dan moet je maar een mailtje naar Rockstar Games sturen, zij kunnen je verder helpen.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.