Jump to content
Geplaatst:
comment_1546179

Hallo allemaal!

Ik ben net begonnen mezelf te leren modden, maar ik kan nu niet verder omdat ik op deze foutmelding stuiter: "More than 1 Hierarchy links were selected! Only one is allowed in DFF." nu heb ik al gezocht naar een oplossing en er andere topics over gevonden, maar omdat ik hier nieuw mee ben begrijp ik er geen snars van :(

Ik was trouwens bezig met het volgende: de Checker Marathon van GTA-Classics van taxi tot gewone personenwagen veranderen om uiteindelijk de glendale te vervangen. Ik heb hierbij alleen onderdelen verwijderd en (nog) niks nieuws toegevoegd. Wie kan me in lekentaal uitleggen wat ik moet doen om de auto in het spel te krijgen?

vrgr Misha

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1552029

Probeer het percentage reflectie eens op 0 of 10-20 te zetten bij de primary en secundary material. Als je reflectie (wat chroom maak) weg wil halen, moet je dit op 0% zetten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1552036

ik zie geen verschil, mn ramen zijn trouwens groen getint geworden in de voorste portieren :? enig idee trouwens waarom mn welds zichzelf weer afbreken bij het exporteren? ik kan de .max ook uploaden, misschien dat jij wel meteen een probleem ziet (als je daar tijd voor en zin in hebt)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1555452

misschien heb ik bedacht wat nou het probleem is: de scripts zijn uitgedokterd voor een oudere versie van 3dsmax. Ik heb versie 10. Ik heb op je site trouwens gelezen je tutorial gelezen over textureren, die weet ik in mijn versie ook niet toe te passen :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.