Hallo, een aantal maanden geleden heb ik GTA IV gekocht en uitgespeeld. Sinds 2 dagen geleden heb ik GTA IV opnieuw geinstalleerd met de laatste patch. Dus ik start het op, ik krijg de normale opstart en dan moet ik inloggen op LIVE. Dus ik doe dat, en dan haalt het mijn account op. Daarna vraagt live dat er een nieuwe (live) update beschikbaar is. Als ik nee kies word ik uitgelogd, en als ik ja kies probeert ie de update binnen te halen. Na een kort proces in de achtergrond (cmd) geeft gta iv een fout melding. ik gebruik windows vista. Voorheen had ik geen enkel probleem met live of met het spel. Ik heb trouwens geprobeerd om alles opnieuw te installeren, en handmatig de laaste update van LIVE ook te installeren. het werkt nog steeds niet. iemand met hetzelfde probleem? ik heb hulp nodig wil online spelen
Hallo, een aantal maanden geleden heb ik GTA IV gekocht en uitgespeeld. Sinds 2 dagen geleden heb ik GTA IV opnieuw geinstalleerd met de laatste patch. Dus ik start het op, ik krijg de normale opstart en dan moet ik inloggen op LIVE. Dus ik doe dat, en dan haalt het mijn account op. Daarna vraagt live dat er een nieuwe (live) update beschikbaar is. Als ik nee kies word ik uitgelogd, en als ik ja kies probeert ie de update binnen te halen. Na een kort proces in de achtergrond (cmd) geeft gta iv een fout melding. ik gebruik windows vista. Voorheen had ik geen enkel probleem met live of met het spel. Ik heb trouwens geprobeerd om alles opnieuw te installeren, en handmatig de laaste update van LIVE ook te installeren. het werkt nog steeds niet. iemand met hetzelfde probleem? ik heb hulp nodig
wil online spelen