Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Scherm-probleem

Geplaatst:

Naja, niet dat het echt super schadelijk is, maar m'n scherm word altijd donkerder en lichter. Niet donker van zwart, maar net zoals je op je PSP de verlichting minder of meer doet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Greetz(:sigaar:), Dakendak

Featured Replies

Geplaatst:

Naja, niet dat het echt super schadelijk is, maar m'n scherm word altijd donkerder en lichter. Niet donker van zwart, maar net zoals je op je PSP de verlichting minder of meer doet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Heb je een samsung? dan moet je dynamic Contrast uizetten. Dat pas de brightness namelijk aan aan je beeld, bij donkere games zal die lichter worden en bij buitenlucht zal die donkerder worden.

Geplaatst:

Heb je een samsung? dan moet je dynamic Contrast uizetten. Dat pas de brightness namelijk aan aan je beeld, bij donkere games zal die lichter worden en bij buitenlucht zal die donkerder worden.

Juist andersom. Bij GTA IV bij mij wordt hij echt heel erg donker als het nacht is (zo donker dat ik amper iets kan zien), en bij licht wordt m'n scherm heel fel.

Als je toch een Samsung scherm hebt, zou ik hem op Internet stand doen, krijg je minder last van je ogen als je lappen tekst leest (ik dan).

Geplaatst:

Juist andersom. Bij GTA IV bij mij wordt hij echt heel erg donker als het nacht is (zo donker dat ik amper iets kan zien), en bij licht wordt m'n scherm heel fel.

Als je toch een Samsung scherm hebt, zou ik hem op Internet stand doen, krijg je minder last van je ogen als je lappen tekst leest (ik dan).

De instellingen van een beeldscherm kunnen heel persoonlijk zijn ja, het is iig wel een aanrader om op zijn minst dynamisch contrast uit te zetten, zoals QinX al zei.

Geplaatst:
  • Auteur

Ok, bedankt! Het probleem is opgelost!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.