June 13, 200520 yr Dit soort onderwerpen horrt thuis in het modding forum, dus ik verplaats hem daarnaartoe. Ik heb de originele handling.cfg als bijlage bij dit bericht gevoegd...
June 14, 200520 yr Author Vraag je je soms niet af of dit de moeite wel waard is Dennuzzz :blink: Thanks anyway Patrick
June 14, 200520 yr tip voor de volgende keer kopieer het originele bestand en plaats die in een map met al je andere backups gaat er iets fout kan je altijd daar nog het origineel vinden.
Laat maar.
Edited by losantos