June 14, 200520 yr ik wil graag een bmx laten vliegen als een heli wat moet ik precies veranderen ik hep een paar dingen verandert datie op een hunter lijkt(neit in het spel) hieronder staat de lijn die ik verandert hep: 481, bmx, bmx, heli, BMX, BMX, rustler,ingnore, 10, 0, 0, -1, 0.64, 0.4, -1 het is met gta san andreas Edited June 14, 200520 yr by marty
June 14, 200520 yr Ik ben bang dat dit niet zo makkelijk zal gaan, maar als je er toch in slaagt zijn we erg benieuwd naar je oplossing. Ps. ingnore -> ignore
June 14, 200520 yr als het lukt (wat patrickw al zei) zo het wel cool zijn staat daar iemand ,die denkt hee een ufo ! :ph34r: :o
June 14, 200520 yr Author door dat ingore in ignore te veranderen ben ik al wat verdr gekomen: er is een fout opgetreden in gta.exe en moet afgesloten worden <_< 481, bmx, bmx, heli, BMX, BMX, rustler,ignore, 10, 0, 0, -1, 0.64, 0.4, -1 BMX 10000.0 150000.0 0.2 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 1.0 0.05 0.0 0.20 -0.15 0.85 0.0 0.40 0.50 99000 200c000 400000 0 1 14 dit is wat ik nu hep misgien zien julie nog wat er fout is? edit2: ik denk dat ik het weet ik las net in het main.scm vastgepinde topic dat als je ignore invult dat ze dan niet in het verkeer rondrijden kan dat er iets mee te maken hebben? ik ga het iig uitproberen Edited June 14, 200520 yr by marty
June 29, 200520 yr Author kan het wel een keer proberen maar tot nu toe doet ie het niet en dan denk ik dat het niet anders zou zijn dan met een motor
June 29, 200520 yr Dat denk ik wel aangezien je met een bmx moet bewegen om voor uit te komen. Een motor zit je een beetje in dezelfde positie enzo als een hunter. Als ik jou was zou ik van de BMX afzien en een motor proberen
June 29, 200520 yr Ik weet het zelf niet, als je de handling.cfg pakt en dan de de line pakt van de hunter. Heb je al de snelheden enz tog?? Dat zou je dan ook moeten doe met default en carols.dat??? tog. Leuk he die tog's. Ik weet het zelf niet zkr. Alleen dat je snelheden zou moeten overnemen. Want ik heb bij vc, mijn scooter even snellopen als de moter. Dus..............
July 1, 200520 yr mijn neef heeft dat gedaan maar het lukte alleen bij vice city hoe hij dat heeft gedaan weet ik niet precies ik zal het hem vragen als ik hem weer zie
ik wil graag een bmx laten vliegen als een heli wat moet ik precies veranderen ik hep een paar dingen verandert datie op een hunter lijkt(neit in het spel) hieronder staat de lijn die ik verandert hep:
het is met gta san andreas
Edited by marty