Geplaatst: 12 december 200915 jaren comment_1547663 Hallo:)| Ik heb een geweldig leuk probleem:S Me gta San andreas wil niet meer draaien O_o hij geeft iets aan dat de cd er niet in zit|| kan iemand me hier mee helpen Alvast bedankt Ps de CD zit er wel gewoon in en hij is niet gedownload Mvg bart
Geplaatst: 12 december 200915 jaren comment_1547682 Mods geïnstalleed? Kijk eens of er krassen of vlekken op je CD zet. Anders zoek je maar bij Google 'GTA SA crack', maar dat mag hier niet worden besproken. Pb me anders eens. >>> Door VWO-er: Op het forum is het verboden, dus ook via PB.<<<
Geplaatst: 12 december 200915 jaren comment_1547694 Heb je toevallig je sa gepatched? want dat kan idd dat probleem veroorzaken, want dat heb ik namelijk ook gehad met die patch
Geplaatst: 15 december 200915 jaren comment_1549424 * Gta_sa.set verwijderen * Als Administrator runnen * CD Schoonmaken * Nieuwe CD kopen ( Is voor mij slechts 1 uurtje werken ) * GTA SA laten gaan en een nieuwe game gaan spelen.
Geplaatst: 17 december 200915 jaren comment_1550893 kan je een foto van de cd laten zien de achterkant dan kan ik dat goed zien. Bewerkt: 17 december 200915 jaren door musii42
Geplaatst: 25 december 200915 jaren comment_1556444 Heb je 1 cd station in je computer, of meerdere? Anders zou je je andere cdstation kunnen gebruiken. *** is ook nog een optie, maar das illegaal op dit forum. Of van de CD een iso maken en dan met Daemon Tools als virtueel cd station laten draaien. >>> Door _KoE_Mzungu: Als je weet dat warez niet is toegestaan begin er dan ook niet over!<<< Bewerkt: 25 december 200915 jaren door _KoE_Mzungu Verwijzing naar warez verwijdert.
Hallo:)|
Ik heb een geweldig leuk probleem:S
Me gta San andreas wil niet meer draaien O_o
hij geeft iets aan dat de cd er niet in zit||
kan iemand me hier mee helpen
Alvast bedankt
Ps de CD zit er wel gewoon in en hij is niet gedownload
Mvg bart