Jump to content

Rap/Hiphop


Ghosty

Recommended Posts

Spreekt voor zich. Tupac, Snoop Dogg, Dre, Eminem, 50cent, Eazy E en noem allemaal maar op.

Tupac: Men zegt dat hij dood is (en sommigen ook weer niet), maar zijn muziek blijft gewoon FTW.

http://www.youtube.com/watch?v=JNcloTmvTeA

Dr Dre: Nooit echt populair geweest zoals Snoop Dogg. In 2001 doet hij nog een poging, door in een nummer alle andere rappers te dissen, blijft een cool nummer. Ik kon overigens geen niet-live versie vinden.

Eazy E: Dood aan aids, geen vrienden van Death Row (label) (Snoop dogg, Dr Dre). Lang verhaal, maar dit is een nummer om Dre weer op zijn beurt te dissen, onder deze, die van Snoop dogg en Dre om hem te dissen. Ryder (GTA: SA) is op hem gebasseerd.

http://www.youtube.com/watch?v=btH4e0-WQAo

Snoop Dogg ft. Dre: Deze werd gebruikt om Eazy E te dissen.

Eazy E ft. Tupac: Beiden dood, prachtig nummer anywayz.

Een topic voor de muziek die echt ownt. Post nog meer van dit soort spul, Youp is onze OG overigens, hij is baas! :sigaar:

Mocht je deze muziek niks vinden, zeg dat dan niet in een bericht, maar gewoon in je gedachten. ;)

Bewerkt: door Ghosty
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn niet allemaal dood, en ik bedoelde meer zo iets. Post iets, of niets. Wat jij doet ik dus 2x niks posten aangezien je ook niet even ontopic post.

Dakendak was even een voorbeeld hoe het juist niet moet, nu komen alle goede ontopic reacties hierop!

Link to comment
Delen op andere websites

dr dre niet populair? hij was zeker een langere tijd populairder dan wie dan ook, hij heeft zich uiteindelijk meer gericht op producen en het talent ontdekken(of het gebrek ervan)

Jij noemt alleen rappers op die bekend zijn en die jij toevallig een keer in gta hebt gehoord, thats all.

kom op, 50 cent, er is bijna geen rapper slechter dan hij

Eazy-E, zonder dr dre was hij helemaal niks, hij kon zelf zijn rhymes niet schrijven en ice cube, MC Ren en dr dre schreven al zijn rhymes.

Ice Cube is een van de weinige rappers die nog echt over iets rapt, hij is een east coast rapper maar zijn beats zijn meer van de southside.

Ook papoose is een goede rapper, hij is nooit echt mainstream doorgebroken maar brengt aan de lopende band onder streetsweepers mixtapes uit.

zelf vind ik Game ook heel goed, zijn nieuwe nummers zijn behoorlijk waardeloos, maar de nummers van LAX en ervoor waren echt goed.

Al die nieuwe rappers zijn echt waardeloos, het zijn allemaal southside rappers, dikke beats en niks meer, rappers zoals OJ Da Juiceman, Gucci Mane, Young Jeezy(alhoewel hij goed is) enzo denken beter te zijn dan de echte king of the south, T.I. hoewel hij in de bak zit(dat zit hij geloof ik nog 2 jaar) was zijn laatste album echt zwaar goed.

Voor mij is rap vooral een goede beat en dan goede teksten die met elkaar samengaan, iets wat niet echt vaak gebeurt maar wat wel meer voor begint te komen. De nieuwere rappers zijn niet super, maar ze worden alweer beter, bijvoorbeeld Drake, ik vind hem nog wel 1 van de beste nieuwere rappers.

Link to comment
Delen op andere websites

Rap is halverwege de 90's dood gegaan, ik bedoel tegenwoordig heb je 'rappers' zoals Soulja Boy, doe normaal zeg. :{

I know what you mean, maar intussen heb ik even de volledige discography van Snoop Dogg gedownload. :Y Maarja, die goeie rap muziek raakt een keer op. Luisteren naar nederlandse hiphop / of sommige nieuwe rappers, dat nooit..

Link to comment
Delen op andere websites

Rap is halverwege de 90's dood gegaan, ik bedoel tegenwoordig heb je 'rappers' zoals Soulja Boy, doe normaal zeg. :{

I know what you mean, maar intussen heb ik even de volledige discography van Snoop Dogg gedownload. :Y Maarja, die goeie rap muziek raakt een keer op. Luisteren naar nederlandse hiphop / of sommige nieuwe rappers, dat nooit..

Nederlandse hip-hop is gewoon een vertaalde versie van die bling en pistolen onzin. Er zijn wel een aantal relaxte nl-rappers. Zwart Licht, Opgezwolle, Winne, Lange Frans, die hebben meestal wel iets leuks te melden, maar verder dan dat kom ik ook niet echt.

In het engels: vindt ik dit erg leuk.

Maar dat is niet echt hip/hop.

En natuurlijk de beste diss-track aller tijden; begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot fan van N.W.A., maar deze diss is toch wel erg hard. Vooral als je weet waar de hele beef over gaat! _O_

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet hoor, maar waarom wordt Eminem hier (vrijwel) nergens genoemd? Loose Yourself, Like Toy Soldiers, When Im Gone, Crack a Bottle, maar ook natuurlijk My Name Is en The Real Slim Shady... Hij is, vind ik, toch wel een van de betere rappers. En Wesley, je kan wel zeggen dat 50 cent nou oh zo slecht is, maar dat is ook maar een mening. Persoonlijk vind ik Ayo Technology, PIMP(echt geweldig), Hands Up, In Da Club, It's your birthday enz. toch erg goede nummers. Ook Candyshop vind ik vrij aardig.

Jay-Z vind ik ook erg goed, hetzelfde geldt voor Snoop Dogg, Lil Scrappy, Lil Jon en nog wel meer... Liedjes van Xzibit vind ik best aardig. LL Cool J kan er bij mij ook echt wel in, b.v. Freeze (ft. 50 Cent, Lloyd Banks en Hot Rod) vind ik een erg goed nummer.

Verder zijn Flo Rida en Ludacris echt twee van mijn favorieten.

Flo Ride natuurlijk met 'Low'(van Step Up 2) maar ook met b.v. Birthday, In the Ayer enz.

Ludacris met b.v. Move Bitch, Act a Fool, Money Maker, Roll Out, Last of a Dying Breed, Do the Right Thing en Call Up the Homies...

Pitbull kan ik ook niet vergeten, met Fuego, I know you want me en Crazy(met Lumidee)... Ook That's Nasty van PitBull, Scrappy en Lil Jon vind ik echt geweldig.

Dit is mijn mening, niet die van jullie. Als je zegt dat alles hierboven maar slecht is, dan heb je het fout: Je vind het niet mooi, maar daarom is het niet meteen slecht!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet hoor, maar waarom wordt Eminem hier (vrijwel) nergens genoemd? Loose Yourself, Like Toy Soldiers, When Im Gone, Crack a Bottle, maar ook natuurlijk My Name Is en The Real Slim Shady... Hij is, vind ik, toch wel een van de betere rappers.

Hier ben ik het volledig mee eens!

Echt, Eminem, just king of Rap.

Alle liedjes van hem vind ik geweldig.

Nu luister ik naar de tracks van het aankomende album: Relapse: Refill 21 december pas :7 Maar ach...

Die tracks zijn wel leuk, alleen vind ik toch.. jammer genoeg, dat de rap-style (zijn stem ofzo? weet niet zo goed uit te leggen) van Eminem vroeger toch iets beter was dan nu.

Toch blijf ik naar hem luisteren, omdat alles wat hij maakt geweldig is!

Hij is blank, en tja, gewoon overal goed in.

Hij kan ook nog is super goed dissen, en ook freestylen. :tu:

Echt super is hij.

En het beste nummer wat hij gemaakt heeft vind ik toch: Lose Yourself

Ik luister er nog elke dag naar.

Volgens mij luister ik alleen hiphop muziek van Eminem ^_^

Af en toe misschien Obie Trice, en nog wat andere...

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Lone wolf sole controller

only soldier still in the battle

Only slave on the boat who’s really rowing his paddle

Still I sit in the saddle and dip from the hassles

Others get rattled and just dibble and dabble

I think bigger, connecting the dots on the big picture

Like identifying the Big Dipper

Fueled by hate is common and one day I promise

That I’ll light up the sky like Halley’s Comet

___________________________________________________________

Snowgoons - Starlight

Aanradertje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...