Geplaatst: 13 december 200915 jaren comment_1548191 hoii ik heb 3 vragen: 1 wat is de code voor carlock? 2 wat is de code voor als je wilt teleporteren met een auto? 3 Wat is de code voor car flip? je weet wel als de auto op de kop ligt ik vind het niet Bedankt!
Geplaatst: 13 december 200915 jaren comment_1548204 1. SetVehicleParamsForPlayer 2. SetVehiclePos > PutPlayerInVehicle //Teleport command { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(vehicleid, X, Y, Z); PutPlayerInVehicle(playeridm vehicleid); return 1; } SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); return 1; } 3. new Float:rotZ; > GetVehicleZAngle(vehicleid, rotZ) > SetVehicleZAngle(vehicleid, rotZ); //Iets waarin jij de car wilt flippen { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { return 1; // Speler is niet in een voertuig } new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:rotZ; GetVehicleRotation(vehicleid, rotZ); SetVehicleZAngle(playerid, rotZ); return 1; } Bewerkt: 13 december 200915 jaren door Remi-X
Geplaatst: 13 december 200915 jaren comment_1548270 Houd rekening dat SetVehicleParamsForPlayer bij OnVehicleStreamIn moet
hoii
ik heb 3 vragen:
1 wat is de code voor carlock?
2 wat is de code voor als je wilt teleporteren met een auto?
3 Wat is de code voor car flip? je weet wel als de auto op de kop ligt
ik vind het niet
Bedankt!