Geplaatst: 13 december 200915 jaren comment_1548375 ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ >>> Door Sandra: Verplaatst naar Multi Theft Auto<<< Bewerkt: 13 december 200915 jaren door Sandra
Geplaatst: 13 december 200915 jaren comment_1548409 ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen.
Geplaatst: 13 december 200915 jaren comment_1548524 Je kunt zoeken naar tutorials voor SA-MP, het maken van een VC-MP wijkt daar namelijk niet veel van af. >>> Door Sandra: Verplaatst naar Multi Theft Auto<<< VC-MP is toch hetzelfde als SA-MP? En niet als MTA?
Geplaatst: 13 december 200915 jaren comment_1548648 Hoezo geblokkeerd, die bestaan nog alleen zijn er hier geen aparte subcategories voor ajoewel voor MTA:VC je ook in Multi Theft Auto kan zijn.
Geplaatst: 14 december 200915 jaren comment_1548849 ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen. Er zijn wel degelijk spelers in VC:MP en er zijn zelf nog spelers van MTA:VC. Maar het probleem is dat bij VC:MP ze server list problemen hebben waar door het meestal lijkt dat er geen servers zijn, maar ze zijn er eigenlijk wel. en bij MTA:VC is ASI [All Seeing Eye] gestopt met werken waardoor je geen servers meer kan vinden. Je hebt ook nog VCO [Vice City Online] daar werkt alles wel. Er zijn allen weinig players voor. als het druk is zijn er ongeveer 8 players.
Geplaatst: 14 december 200915 jaren comment_1548977 ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen. Er zijn wel degelijk spelers in VC:MP en er zijn zelf nog spelers van MTA:VC. Maar het probleem is dat bij VC:MP ze server list problemen hebben waar door het meestal lijkt dat er geen servers zijn, maar ze zijn er eigenlijk wel. en bij MTA:VC is ASI [All Seeing Eye] gestopt met werken waardoor je geen servers meer kan vinden. Je hebt ook nog VCO [Vice City Online] daar werkt alles wel. Er zijn allen weinig players voor. als het druk is zijn er ongeveer 8 players. Dat zei ik toch
Geplaatst: 14 december 200915 jaren comment_1549033 Dat zei ik toch Eigenlijk voeg je het om even bij de hand te zijn. maar had eigenlijk ook niet zo goed gelezen wat er allemaal onder stond. Maar wat extra informatie kan nooit kwaad toch?
Geplaatst: 14 december 200915 jaren comment_1549107 Dat zei ik toch Maar wat extra informatie kan nooit kwaad toch? Idd
ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp.
alvast bedankt
EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$
>>> Door Sandra: Verplaatst naar Multi Theft Auto<<<
Bewerkt: door Sandra