Geplaatst: 23 juni 200420 jaren comment_9836 Ik was ff het zoeken op wat sites , en ben ik dit tegen gekomen: Het moet een of andere patch zijn dat je GTA Vice City omzet in een GTA San Andreas , het is niet officieel en lijkt niet precies op het officiele , maar toch best cool. GTA Gaming ( Bron ) Download het File ! Freek
Geplaatst: 21 januari 200520 jaren comment_84828 Als je een oud topic naar boven schopt, mij best, maar doe het dan goed. Wat moeten we posten? Ik begrijp je vraag niet helemaal.
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_84851 die mod is idd. vette crap. ik had het een tijd geleden geinstaleerd, je krijgt een fiets maar dat is gwn een sanchez <_< er komen allemaal vage huizen bij en rare wegen die nergens naar toe lopen. de boten die daar normaal over het water heen varen varen nu over het land. enz. dit is troep dus ik raad het niet aan om dit te down.
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_84921 JEZUS! Dat MOD vernielt mijn PC! :blink: Eenmaal heb ik het gedownload en perfect geínstalleerd, loopt mijn Vice City vast! Toen heb ik mijn VC gewoon opnieuw geínstalleerd. <_< Voor mensen die dat MOD willen downloaden, een typ:'Download hem NOOIT, vernielt je PC!!
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_84985 Laat is wat screens zien van die mod... Van die uhh Vice City naar SA
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren Auteur comment_84993 man o man dit is een oud topic , ik ben niet verantwoordelijk wat die mod doet Hiero nog wat mods : Freek Edit: Geen links naar andere GTA Sites plaatsen! Bewerkt: 23 januari 200520 jaren door Eclipse
Ik was ff het zoeken op wat sites , en ben ik dit tegen gekomen:
Het moet een of andere patch zijn dat je GTA Vice City omzet in een GTA San Andreas , het is niet officieel en lijkt niet precies op het officiele , maar toch best cool.
GTA Gaming ( Bron )
Download het File !
Freek