Jump to content
Geplaatst:
comment_1549132

Hallo,

Ik heb mijn pc al een tijdje en had daar kort geleden windows 7 op gezet.

Nadat ik daarmee problemen kreeg zit ik weer op XP. Maar nu ik spelletjes ga spelen schokt het heel erg.

Dit is vaak als hij dingen moet laden. Bijv. GTA SA, als ik bijv. op het strand blijf gaat het wel goed, maar zodra ik de stad inga krijg ik iets van 5 fps of minder.

Ik had voor W7 ook XP en daar deden de spellen etc. het gewoon goed.

Op W7 deden ze het ook goed. Zelfs het opstarten duurt meer dan 5 minuten, en dat is veel langer dan voorheen.

Ik heb alle drivers al geinstalleerd. (ja, de nieuwste)

Ook met uitpakken en installeren is hij super traag.

Normaal deed hij over installeren van gta 4 ong. 3 kwatier en die is 13/14 gb

Maar ik heb net Dirt 2 geinstalleerd en daar deed hij ong. 3 uur of meer over en die is 6/7 gb.

Voor de specs, zie me handtekening ;)

Ik hoop dat er een oplossing is want dit is niet grappig meer...

Bewerkt: door Kryziek

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559239

Na een weekje goed functioneren is hij plots weer langzaam...

Opstarten duurd weer 5 min, spellen schokken.

De dag dat hij langzaam werd heb ik niets anders gedaan dan SAMP en MTA....

What can i do ?!?

Geplaatst:
comment_1559259

tune up utilities downloaden(jeweetwellen) en dan elke week een keer de registery cleaner, registery defragmenter etc. gebruiken, dan blijft hij snel.

Wat ik ook vermoed is dat jij gewoon files gebruikt die allemaal virussen bevatten, 1 ding is zeker, jij doet iets heel erg fout in het gebruik van je pc.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559262

tune up utilities downloaden(jeweetwellen) en dan elke week een keer de registery cleaner, registery defragmenter etc. gebruiken, dan blijft hij snel.

Wat ik ook vermoed is dat jij gewoon files gebruikt die allemaal virussen bevatten, 1 ding is zeker, jij doet iets heel erg fout in het gebruik van je pc.

Het is toch niet normaal dat dat elke week moet?

Ik heb nog gescant op virussen met NOD32 en die geeft niets aan, ook geen waarschuwingen.

Ik heb combofix al een keer laten draaien en die maakte hem iets sneller.

Met Driver Genuis drivers geupdate maar werkte ook niet.

Ik zal die Tune Up nog wel ff draaien.

Geplaatst:
comment_1559267

Scan ook eens met malwarebytes.

Wat ook een mogelijkheid is is dat je Master Boot Record is beschadigd, kortom de opbouw van de hardeschijfindeling of het geheugen wordniet goe gebruikt(fout management)

Gebruik je een legale versie van windows?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559277

Het programma Combofix die scant ook naar malware.

Dat programma word gebruikt door onze lokale PC boer waar ik stage heb gelopen xD

en ik gebruik geen legale, is me te duur en deze cd word door meerdere mensen zonder problemen gebruikt.

Ik heb nog wel een

illegale

versie van W7 liggen, 32bit en 64bit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.