Jump to content

Hoe kun je snel geld verdienen ?


harry1985

Recommended Posts

Een beetje tegenvalt? Is 800.000$ niet genoeg ofzo? :7

Geldtransporten zijn handig, maar iets handig is om Stevie's Car Theft te voltooien, daarna naar Roman bellen en zonder te hersprayen de wagen waarmee Mohammed komt aangereden de Garage in Bohan binnenrijden, 18.000$ per. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje tegenvalt? Is 800.000$ niet genoeg ofzo? :7

Geldtransporten zijn handig, maar iets handig is om Stevie's Car Theft te voltooien, daarna naar Roman bellen en zonder te hersprayen de wagen waarmee Mohammed komt aangereden de Garage in Bohan binnenrijden, 18.000$ per. :)

Klinkt super die geldtransporten wist ik al rijden daar ook niet echt veel van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje tegenvalt? Is 800.000$ niet genoeg ofzo? :7

Geldtransporten zijn handig, maar iets handig is om Stevie's Car Theft te voltooien, daarna naar Roman bellen en zonder te hersprayen de wagen waarmee Mohammed komt aangereden de Garage in Bohan binnenrijden, 18.000$ per. :)

Je kan ook als je een comet hebt of een infernus een stukje rond Bohan rijden en dan terug naar je savehouse rijden en dan staan er vaak een stuk of 10 op straat geparkeerd. :Y

Comet = 19.800 $

Infernus = 33.000 $

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje tegenvalt? Is 800.000$ niet genoeg ofzo? :7

Geldtransporten zijn handig, maar iets handig is om Stevie's Car Theft te voltooien, daarna naar Roman bellen en zonder te hersprayen de wagen waarmee Mohammed komt aangereden de Garage in Bohan binnenrijden, 18.000$ per. :)

Je kan ook als je een comet hebt of een infernus een stukje rond Bohan rijden en dan terug naar je savehouse rijden en dan staan er vaak een stuk of 10 op straat geparkeerd. :Y

Comet = 19.800 $

Infernus = 33.000 $

Fout

De speciale Comet en Infernus uit de Car Thefts zijn deze waardes, als je ze in het reguliere verkeer tegenkomt zijn ze maximum 11.000$ en 9.500$ waard ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje tegenvalt? Is 800.000$ niet genoeg ofzo? :7

Geldtransporten zijn handig, maar iets handig is om Stevie's Car Theft te voltooien, daarna naar Roman bellen en zonder te hersprayen de wagen waarmee Mohammed komt aangereden de Garage in Bohan binnenrijden, 18.000$ per. :)

Je kan ook als je een comet hebt of een infernus een stukje rond Bohan rijden en dan terug naar je savehouse rijden en dan staan er vaak een stuk of 10 op straat geparkeerd. :Y

Comet = 19.800 $

Infernus = 33.000 $

Fout

De speciale Comet en Infernus uit de Car Thefts zijn deze waardes, als je ze in het reguliere verkeer tegenkomt zijn ze maximum 11.000$ en 9.500$ waard ;) .

Das waar.

Maar hij moet toch nog deze speciaale versies doen. :puh:

Maar als je die auto nu steelt en parkeert op je parkeerplaats zodat je hem dubbel hebt zou je dan ook niet de auto kunnen verkopen aan diezelfde prijs? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Das waar.

Maar hij moet toch nog deze speciaale versies doen. :puh:

Maar als je die auto nu steelt en parkeert op je parkeerplaats zodat je hem dubbel hebt zou je dan ook niet de auto kunnen verkopen aan diezelfde prijs? :?

Nee aangezien die Infernus dan voor dat moment vervalt naar zijn gewone versie als je me begrijpt, je kan dus elke wagen maar één keer tegen zijn superprijs verkopen, verzorg ze dus maar goed...

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp moet je gewoon eerst alle autos waarvan je een sms krijgt inleveren. en daarna kun je gewoon elke auto die je op straat tegenkomt inleveren tegen vergoeding ?

Moet die missie nog even volbrengen op een paar autos na nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp moet je gewoon eerst alle autos waarvan je een sms krijgt inleveren. en daarna kun je gewoon elke auto die je op straat tegenkomt inleveren tegen vergoeding ?

Moet die missie nog even volbrengen op een paar autos na nog.

Dat heb je goed begrpen, zo'n melding zal je bij het voltooien wel krijgen, wellicht gebruik je WikiGTA al bij de voltooiing van de Car Theft?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp moet je gewoon eerst alle autos waarvan je een sms krijgt inleveren. en daarna kun je gewoon elke auto die je op straat tegenkomt inleveren tegen vergoeding ?

Moet die missie nog even volbrengen op een paar autos na nog.

Dat heb je goed begrpen, zo'n melding zal je bij het voltooien wel krijgen, wellicht gebruik je WikiGTA al bij de voltooiing van de Car Theft?

ja klopt. wel erg handig die site.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zelf ook een, zelf gebruik ik hem niet zo vaak maar hij werkt wel

(heb hem niet zelf gevonden !)

In Broker staat een ATM

zodra je ziet dat er iemand geld wilt gaan pinnen sla je hem zodat hij op de grond gaat liggen ( sla hem niet dood !) er zal nu geld liggen op de grond raap het op loop de hoek om en er zal weer nieuwe geld liggen(Je kan het bij zo veel mensen doen die gaan pinnen, hoe meer mensen hoe beter)

Als je het niet begrijpt HIER een video wel slecht beeld

:bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als ik me niet vergis werkt dit ook bij de Heli Tours. Had een keer een hele boel mensen neer geslagen en toen bleef het geld ook verschijnen terwijl ik er overheen liep..

Ik denk dat dit bij alle plekken gebeurd waar mensen met geld zouden moeten betalen. Misschien gebeurd het zelfs wel altíjd op elke plek mits je maar genoeg mensen neer slaat op dezelfde plek.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...