Jump to content
Geplaatst:
comment_1550044

Naar aanleiding van de status-updates: wat verkies jij? Kies jij voor de zomer, of toch maar voor de winter?

Ik persoonlijk voor de zomer. Het is gewoon vele warmer, je kan surfen (op water, niet op het web :))...

Met dank aan iedereen die me op dit idee heeft gebracht! (thegodfather91, Visser23 en David22

Bewerkt: door Dakendak

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik kies voor de zomer, lekker op vakantie gaan, zwemmen, surfen, naar mooie meiden kijken op het strand

Zon of Sneeuw? 53 leden hebben gestemd

1. 1. Wil je de zomer, of kies je toch maar voor winter?

• Winter, absoluut!
      12
    • Toch liever winter dan zomer.
      4
    • Mij maakt het niet uit.
      4
    • Toch liever zomer dan winter.
      13
    • Zomer, absoluut!
      20

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1550171

Zomer natuurlijk. Dan kan je lekker buiten zitten, dan lopen de koeien buiten, en sneeuw is een echte rotzooi ik haat het :duh: .

En last but not least: dan lopen al die mooie meiden in veel te korte rokjes buiten :*D

Geplaatst:
comment_1550185

Op dit moment heb ik echt zin in de winter. Kerst komt eraan en dan moet het eigenlijk wel wit worden (gebeurt dit jaar weer niet). Ik heb net de oorlog verklaard aan een klasgenootje, dus het moet nu echt winter zijn.

Over een half jaartje wil ik de zomer weer. Zo blijft het doorgaan.

Geplaatst:
comment_1550242

toch verbaasd het me weer als ik zie dat mensen de zomer willen voor het zonnen.zeg mij nou is wat er nou zo leuk aan is om in de zon te liggen?ik snap dat echt niet wat daar zo leuk aan is maargoed ieder zijn smaak he :puh:

Geplaatst:
comment_1550360

Ik heb voor de zomer gestemd, want ik hou echt niet van kou en dagen waarin het snel donker wordt. In de zomer kun je genieten van de zon en lekker naar het strand gaan en bij het water lopen. Daarna natuurlijk een drankje pakken en daarna aan de boulevard lekker eten. Door de zomer heb ik ook meer zin in andere dingen zoals wandelen en joggen.

Geplaatst:
comment_1550370

Dat van die bikini babes ben ik met je eens over de zomer, David, maar verder ga ik toch voor winter.

Wat nou kou, de -15 die wij begin dit jaar hadden is niks vergeleken met Rusland in de winter. Ik reed in januari op mijn fiets in mijn winterjas zonder handschoenen, sjaal etc, en jullie klagen over kou :puh: Laat 't mij maar 20 graden vriezen, liever dat dan 30 graden volle zon.

Geplaatst:
comment_1550428

De winter toch net dat ietsje meer, eigenlijk heb ik wat tegen de warmte, het kan wel eens goed doen in de koude maar als je heel een dag in de warmte moet lopen weet je ook niet meer waar je het moet laten. Maar anderzijds hou ik wel van de sfeer in de zomer, maar dat zal wel samenhangen met het feit dat we dan vakantie hebben, dat zorgt voor dat voordeel van de zomer, uiteindelijk heb ik toch vee liever dat het kapotvriest dan dat het warm is, als het vriest sneeuwt het misschien nog, zoek zoiets maar bij 40°C :7 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.