Jump to content
Geplaatst:
comment_1550044

Naar aanleiding van de status-updates: wat verkies jij? Kies jij voor de zomer, of toch maar voor de winter?

Ik persoonlijk voor de zomer. Het is gewoon vele warmer, je kan surfen (op water, niet op het web :))...

Met dank aan iedereen die me op dit idee heeft gebracht! (thegodfather91, Visser23 en David22

Bewerkt: door Dakendak

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik kies voor de zomer, lekker op vakantie gaan, zwemmen, surfen, naar mooie meiden kijken op het strand

Zon of Sneeuw? 53 leden hebben gestemd

1. 1. Wil je de zomer, of kies je toch maar voor winter?

• Winter, absoluut!
      12
    • Toch liever winter dan zomer.
      4
    • Mij maakt het niet uit.
      4
    • Toch liever zomer dan winter.
      13
    • Zomer, absoluut!
      20

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1550451

Winter FTW

Lekker koud en daar houd ik van.

Lekker ijs en daar houd ik van.

Lekker sneeuw en Ik haat het om het in mijn gezicht te krijgen maar ik hou ervan om te gooien.

Geplaatst:
comment_1551497

Maakt me niet uit.

Ik vind het wel eens lekker als het warm is, maar ook als het eens een keer flink sneeuwt. Het hoeft van mij niet allemaal erg lang te duren, 3 á 4 dagen is voor mij al lang zat.

Dus mij maakt het niet erg veel uit welke van de 2, ik kan in beide gevallen mezelf goed vermaken en gewoon veel plezier te hebben.

Geplaatst:
comment_1551547

Zomer!!

Heerlijk rijden met open dakje, heerlijk varen, surfen of wakeboarden...

Gewoon helemaal top!

Winter vind ik maar voor even leuk, gister toen het viel was het leuk, maar nu vind ik het al geen donder meer aan :$

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.