Geplaatst: 16 december 200915 jaren comment_1550049 hallo jongens, ik zoek die adidas schoenen van die reclame die hi-tops weet iemand op welke site ik die kan vinden? alvast bedankt p.s. ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen :$
Geplaatst: 16 december 200915 jaren Auteur comment_1550063 adidas.nl? daar heb ik al gezocht maar niets gevonden
Geplaatst: 16 december 200915 jaren comment_1550091 adidas.nl? daar heb ik al gezocht maar niets gevonden adidas.com?
Geplaatst: 16 december 200915 jaren Auteur comment_1550130 adidas.nl? daar heb ik al gezocht maar niets gevonden adidas.com? zelfde verhaal
Geplaatst: 16 december 200915 jaren comment_1550219 adidas.nl? daar heb ik al gezocht maar niets gevonden adidas.com? zelfde verhaal google.nl?
Geplaatst: 16 december 200915 jaren comment_1550225 Ooooooooooooh.. HAHAHA! Wat zijn we grappig! :schater: En nu normaal doen, anders ga ik ook grappen maken.. Ik ken toevallig nog een hele leuke grap met procenten..
Geplaatst: 16 december 200915 jaren Auteur comment_1550246 ik hoef die grappen niet en ik heb al gekeken overal maar kon ze niet vinden en ik vraag waar ze staan niet waar ze niet staan
Geplaatst: 16 december 200915 jaren comment_1550269 Ooooooooooooh.. HAHAHA! Wat zijn we grappig! :schater: En nu normaal doen, anders ga ik ook grappen maken.. Ik ken toevallig nog een hele leuke grap met procenten.. hoe verzin je ze toch steeds OT:moet het perse een site zijn?anders zou ik gewoon kijken bij de dichtsbijzijnde sportwinkel.
Geplaatst: 16 december 200915 jaren Auteur comment_1550323 ik heb 't liefst 'n site jah ik gaa ook wel 'n keer 'n winkel in maar nu wil ik alleen nog maar 'n site
Geplaatst: 17 december 200915 jaren comment_1551022 Ooooooooooooh.. HAHAHA! Wat zijn we grappig! En nu normaal doen, anders ga ik ook grappen maken.. Ik ken toevallig nog een hele leuke grap met procenten.. ga eens ontopic ook ja! >>> Door Jowx: Nog zo'n opmerking en je hebt de eerste van de maand te pakken, lolbroek.. <<< Nu OT: zoek in google, addidas hi tops en je zal we genoeg info krijgen, en voor je het weet zieje je schoenen er tussen staan!
Geplaatst: 18 december 200915 jaren Auteur comment_1551428 Ooooooooooooh.. HAHAHA! Wat zijn we grappig! En nu normaal doen, anders ga ik ook grappen maken.. Ik ken toevallig nog een hele leuke grap met procenten.. ga eens ontopic ook ja! Nu OT: zoek in google, addidas hi tops en je zal we genoeg info krijgen, en voor je het weet zieje je schoenen er tussen staan! ik heb een iets gevonden was alleen in pond maar bedankt
Geplaatst: 22 maart 201015 jaren comment_1612887 Ik was ook opzoek naar deze VETTE sneakers (tenminste denk dat we het over de zelfde hebben) Ik zie nu net de trailer/reclame weer bij gametrailers.com Dus ik heb nu een naam! "A Sneaker Way Of Life" Adidas Hardcourt exclusive to Footlocker. En met een beetje googlen kwam ik Hier terecht!
hallo jongens, ik zoek die adidas schoenen van die reclame die hi-tops
weet iemand op welke site ik die kan vinden?
alvast bedankt
p.s. ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen :$