Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Windows movie maker kan niet publiceren

Hoi beste gtaforum mensen ;D

Ik ben hier weer eens met een probleem

( Ik heb ook altijd topics met problemen :7 )

Als ik iets wil publiceren in Windows movie maker, vind hij en fout en wel deze :

post-102114-1260989996,99.jpg

Kan iemand mij a.u.b. hulp bieden?

MVG, woveriene

Featured Replies

Hoi beste gtaforum mensen ;D

Ik ben hier weer eens met een probleem

( Ik heb ook altijd topics met problemen :7 )

Als ik iets wil publiceren in Windows movie maker, vind hij en fout en wel deze :

post-102114-1260989996,99.jpg

Kan iemand mij a.u.b. hulp bieden?

MVG, woveriene

Als je met meerdere accounts op 1 computer werkt, zou ik checken welk profiel dat programma al gebruikt en de persoon van het profiel daarop aanspreken. :)

  • Author

Hoi beste gtaforum mensen ;D

Ik ben hier weer eens met een probleem

( Ik heb ook altijd topics met problemen :7 )

Als ik iets wil publiceren in Windows movie maker, vind hij en fout en wel deze :

post-102114-1260989996,99.jpg

Kan iemand mij a.u.b. hulp bieden?

MVG, woveriene

Als je met meerdere accounts op 1 computer werkt, zou ik checken welk profiel dat programma al gebruikt en de persoon van het profiel daarop aanspreken. :)

Dit is het probleem vriend, ik ben de enige :7

Ben je wel administator?

En via windows movie maker publiceren hoeft ook niet persee, als je film af is druk je op Ctrl + P en zal hij opslaan als een .wmv bestand, die je vervolgens kunt opslaan op youtube.

P.s., hij zal niet gelijk conversen naar een .wmv bestand, je moet eerst de stappen volgen die je op het scherm te zien krijgt.

Veel succes :tu:

Edited by coolnniek9

  • Author

Ben je wel administator?

En via windows movie maker publiceren hoeft ook niet persee, als je film af is druk je op Ctrl + P en zal hij opslaan als een .wmv bestand, die je vervolgens kunt opslaan op youtube.

P.s., hij zal niet gelijk conversen naar een .wmv bestand, je moet eerst de stappen volgen die je op het scherm te zien krijgt.

Veel succes :tu:

Ik zal het proberen ;)

EDIT: Als ik dat doe dan vraagt ie waar ik hem moet opslaan, en dat doet ie het weer niet

Edited by woveriene

Alles als administrator uitvoeren, maar eerst je computer herstarten (of processen doorspitten: voor wmv processen).

  • Author

Alles als administrator uitvoeren, maar eerst je computer herstarten (of processen doorspitten: voor wmv processen).

Vriend, er is maar 1 account op deze computer...

Dat maakt niets uit.. Ik heb windows vista, jij waarschijnlijk ook.. Aan je template te zien tenminste.

Maar ik moet bij sommige programma's:

rechtermuisknop > als administrator uitvoeren

gebruiken aangezien die programma's volgens mij bestanden willen toevoegen/bewerken en daar niet de juiste rechten voor hebben.

  • Author

Dat maakt niets uit.. Ik heb windows vista, jij waarschijnlijk ook.. Aan je template te zien tenminste.

Maar ik moet bij sommige programma's:

rechtermuisknop > als administrator uitvoeren

gebruiken aangezien die programma's volgens mij bestanden willen toevoegen/bewerken en daar niet de juiste rechten voor hebben.

Zou je dat even iets beter kunnen uitleggen?

EDIT Als admin. doet hij het ook niet ;)

Edited by woveriene

Dit bericht heb ik ook een keer bij microsoft word gehad ( ik weet het, het is een heel ander programma) :puh:

misschien heb je windows movie maker 2x openstaat met de zelfde bestands naam (2 schermpjes met wmm en de zelfde naam) Ik zou eens proberen om er 1 te sluiten.

hopelijk werkt het :tu:

EDIT: misschien had je een ander scherm van WMM open staan misschien moet je die dan sluiten .. ?

Edited by PrioXCoMBo

  • Author

Het werkt weer

Het werd geblokkeerd door Nero Showtime, dat heb ik nu allemaal geblokt en alles werkt weer

DIT TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN :slotje:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.