Ik zoek een nieuwe pc. Hij moet zeker rFactor op high/highest kunnen spelen, en het liefst GTA IV nog op Medium of hoger met een goede FPS.
Budget: €600-€700
Doel: Gamen, Internetten, MSN en School
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Merk PC mag, maar samengesteld is vaak beter(Toch?)
Benodigde randapparatuur: Een goede beeldscherm, die niet al te duur is. Deze zit NIET in het budget, deze koop ik apart erbij. Ook moet ik een aantal USB poorten hebben, ik weet niet of die er al standaard bijzitten.
Besturingssysteem: Windows XP of 7, Vista heb ik slechte ervaringen mee
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Niet dat ik weet, oude PC heeft het een soort van opgegeven
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Laten doen door een bedrijf, altijd beter. Heb er zelf ook geen verstand van.
Ik zoek een nieuwe pc. Hij moet zeker rFactor op high/highest kunnen spelen, en het liefst GTA IV nog op Medium of hoger met een goede FPS.
Budget: €600-€700
Doel: Gamen, Internetten, MSN en School
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Merk PC mag, maar samengesteld is vaak beter(Toch?)
Benodigde randapparatuur: Een goede beeldscherm, die niet al te duur is. Deze zit NIET in het budget, deze koop ik apart erbij. Ook moet ik een aantal USB poorten hebben, ik weet niet of die er al standaard bijzitten.
Besturingssysteem: Windows XP of 7, Vista heb ik slechte ervaringen mee
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Niet dat ik weet, oude PC heeft het een soort van opgegeven
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Laten doen door een bedrijf, altijd beter. Heb er zelf ook geen verstand van.
Extra koeling (voor overklokkken)?: Overklokken?
Ik hoop dat het lukt.
Groetjes,
Indycar series
Bewerkt: door Indycar series