Jump to content
Geplaatst:
comment_1550672

Hallo,

Ik wil dus een site met een nav-bar maken en dan wil ik die navigatiebalk boven aan de pagina maken en dan indien mogelijk dat die altijd meescrollt. Maar nou zijn er een paar elementen die ik erin wil zetten :) Alleen zou ik zelf niet weten hoe ik dit doe, ik ben de lay-out nu aan het maken maar ik wil toch wel weten hoe ik dit kan doen :)

1. Hoe kan ik zorgen dat mijn navigatiebalk meescrollt met de persoon en dan altijd onder de balk van de tabbladen (browser) zit?
  2. Hoe kan ik het maken dat als ik mijn muis op een afbeelding zit, bijvoorbeeld Contact dat er een ander plaatje te zien is en er een dropdown ontstaat met twee andere afbeeldingen erin 'Webmaster' en 'Sitemaster' (voorbeeld)

Graag hulp :)

Zamg0d1

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Voor die eerste vraag zijn er voor zover ik weet 2 manieren: 1. Je zet de hele website in een div, en de menubalk in een andere div. Deze menubalk zet je op een position:fixed bovenaan. Stel dat dez

• iets als dit? position: fixed; right: 0px; top: 200px;

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1562452

Nog een vraagje... Ik heb nu op elke pagina een include zitten naar header.php en footer.php, maar nu is de titel steeds hetzelfde, kan ik dmv een variabel $Titel het zo krijgen dat ie automatisch de bestandsnaam echo'd?

Geplaatst:
comment_1562519

ja dat kan.. krijg je dus zoiets:

bijv. home.php:

$titel = 'home';
include_once('header.php');

header.php:

<title>Hillway Rockband<?=(isset($titel)?(' - '.$titel):'')?></title>

Als je dan $titel gedefinieerd hebt print hij deze, met ' - ' ervoor. Als $titel niet bestaat print hij verder niets. ;)

Als je iets anders bedoelde kan het trouwens vast ook.. volgens de regel 'alles kan'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.