Ik zit met een klein groot probleem. Ik sloot vandaag nog eens m'n USB aan op de computer, en deze werd compleet niet herkend. Er staan een boel belangrijke bestanden op voor school en voor Flitskikker, die ik hem vandaag wou sturen.
Het probleem is dus dat de computer (heb al in verschillende pc's geprobeerd) helemaal niet reageert en gewoon doet alsof er niets is aangesloten, terwijl hij een weekje geleden nog perfect werkte. Nu is mijn vraag dus of ik op één of andere manier toch nog aan de bestanden kan geraken, want ik voel me nu zwaar kut.
Hee forummers,
Ik zit met een klein groot probleem.
Ik sloot vandaag nog eens m'n USB aan op de computer, en deze werd compleet niet herkend. Er staan een boel belangrijke bestanden op voor school en voor Flitskikker, die ik hem vandaag wou sturen.
Het probleem is dus dat de computer (heb al in verschillende pc's geprobeerd) helemaal niet reageert en gewoon doet alsof er niets is aangesloten, terwijl hij een weekje geleden nog perfect werkte. Nu is mijn vraag dus of ik op één of andere manier toch nog aan de bestanden kan geraken, want ik voel me nu zwaar kut.
Any help or ideas?