KNMI 34 leden hebben gestemd
-
1. Hoe denk jij over het KNMI?
-
Zeer goed!3
-
Het bevalt mij prima18
-
Zeer bagger!13
-
-
2. Hoe denk je over de weersvoorspellingen van het KNMI?
-
Zeer goed!4
-
Het bevalt mij prima17
-
Zeer bagger!13
-
-
3. Heb je vaak meegemaakt dat het KNMI er compleet naast zat qua voorspellingen?
-
Ja, vaak!12
-
Ja, maar niet zovaak.16
-
Nooit.6
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Gutenabend leute,
Ik heb maar eens besloten om hier toch maar eens een topic over te maken, ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe jullie denken over het KNMI.
Ik erger mijzelf er namelijk kapot aan, telkens maakt het KNMI weer grote fouten. Zo wordt dat ook geuit in de Tweede Kamer. En over het algemeen ben ik het daar volledig mee eens. Het KNMI maakt gewoon TE VEEL fouten, denk aan "heftige" onweersbuien in de zomer. Er werd zeer zwaar weer verwacht in het noorden en er werd een landelijke weeralarm afgegeven ervoor. Nou, laat staan dat die bui Gelderland heeft bereikt.
Natuurlijk is het dan wel heel erg moeilijk om het weer te voorspellen zoiets vooral in Nederland. Maar zoals CDA-Tweede Kamerlid Joop Atsma zei: "Ze hebben de wijsheid in pacht, maar dat is niet uitgekomen", hij zei ook dat commerciële weerstations, zoals dat van Piet Paulusma het weer al van vroeg zagen aankomen, en dat geldt dan voor dit winter weer. Het leuke daarvan komt, het KNMI lachte erom, dat we sneeuw kregen, en dit soort temperaturen. Terwijl dit door een Duitse weerstation al ruim 3 tot 4 weken van te voren is voorspelt. In feite is het KNMI eigenlijk nutteloos. Ze weten er heel erg veel over, maar als ze het weer van de komende dagen niet eens fatsoenlijk kunnen voorspellen, dan weet ik het ook niet meer..
Hoe denken jullie erover??